Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1 Häält - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Autor Sõnum
I'll be back
Bännitud

Postitusi: 908
Liitunud: Oct 2016
14-11-2018 07:28
Postitus: #126
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Tinar, eks Sa saad ju isegi aru toodud argumendi jaburusest. Sest toodud pildi kõrvale võime reastada tänapäevase tehnoloogia. Pane siia üles analoogne rida kuldripatsite ajastu tehnoloogiast ja ma tunnistan meeleldi, et tegu on lennuvõimeliste lennumasinatega
Mis kaljukindlalt väitmisse puutub, siis on moderaatorite tegevus paraja segaduse põhjustanud, väide oli selle tähevärava kohta. Aga lause...
Nofretete Kirjutas:Peruuga seoses meenub kõigepealt kvantfüüsika põhimõtetel töötav iidne portaal, mille abil olevat võimalik liikuda ajas ja ruumis.
...on küll IMHO sügavast ja kindlast veendumusest kantud, et selline asi seal olemas on ja ainult pisikese reservatsiooniga tuleb tunnistus, et see, milleks ta seal täpselt ikkagi on, pole vist päris üheselt selge. Kas ajas ja ruumis liikumiseks või taara äraandmiseks.
(selle postituse viimane muutmine: 14-11-2018 09:57 I'll be back.)
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mannu Eemal
u xa ke

Postitusi: 1,487
Liitunud: Aug 2010
14-11-2018 11:40
Postitus: #127
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Vaata, Ibb, niipea kui sina tagasi oled, on lugejate ajud umbe aetud sinu kitsalt materialistlikku maailmavaadet.

Palun arvesta sellega, et siin on palju lugejaid (mina sh), kes võtavad igasuguse sinu jaoks kaljukindla väitmise "tagant"
Tsitaat:Nofretete Kirjutas:
Peruuga seoses meenub kõigepealt kvantfüüsika põhimõtetel töötav iidne portaal, mille abil olevat võimalik liikuda ajas ja ruumis.
välja metatasandi info. Sulle on võimatu selgitada misasi see on ja kuidas see toimub. Niiet ära hakka küsimagi.

Siin foorumis on palju paremaid skeptikuid (kasvõi näiteks Nielander, Levis, Lorenz ja Vasamasa), kes ütlevad lihtsalt oma arvamuse välja, põhjendavad ja siis edasi ei läbusta. Sellega nad jätavad ruumi ka teistele.

Sinuga on aga nii, et kui sa juba sõna oled võtnud, siis sinule see viimane sõna peab ka jääma (nagu Kage puhulgi, aga temal on mõõdutunne olemas nagu praegu näha oleme saanud), ning selle pärast paljud teised jätavad oma arvamuse kirjutamata, sest niikuinii on sinul selle kallal mingi täht või sõna närida ja nad ei viitsi hakata vasikaga võidu jooksma.

Sa oled öelnud, et sa sellest foorumist suurt lugu ei pea, aga ometi raiskad sa hulga oma väärtuslikku aega siin teiste sama väärtusliku aja rikkumise peale. Sa pole end mitte kontrollida suutev inimene, puuduliku intellekti või vaimuhaiguse tõttu, ei ole ju, eks? Aga ometi taod nagu peaga vastu seina. Ainuke loogiline järeldus on, et sa käid siin foorumis negatiivseid emotsioone saamas ja siis neid siin samas välja elamas, tõenäoliselt igavuse pärast.

Seega on tervislikum nii sulle endale kui teistele, et tuleb järjekordne bänn.

Siin foorumis on skeptikud väga vajalikud, sest muidu läheb siinne inforuum umbe samasugustest eespool tsiteeritud "kaljukindlatest väidetest". Kui valitseb ainult sellises muinasjutus hõljuv info, siis on see täpselt sama piirav kui ainult vulgaarmaterialistlik "raiumine".

Juba traditsiooniks saanud kuu aega. Põhjendus on siin postituses.

Brain expedition.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tinar
Vana kala

Postitusi: 254
Liitunud: Aug 2017
14-11-2018 13:12
Postitus: #128
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
(14-11-2018 07:28 )I'll be back Kirjutas:  Tinar, eks Sa saad ju isegi aru toodud argumendi jaburusest. Sest toodud pildi kõrvale võime reastada tänapäevase tehnoloogia. Pane siia üles analoogne rida kuldripatsite ajastu tehnoloogiast ja ma tunnistan meeleldi, et tegu on lennuvõimeliste lennumasinatega
Mis kaljukindlalt väitmisse puutub, siis on moderaatorite tegevus paraja segaduse põhjustanud, väide oli selle tähevärava kohta. Aga lause...
Nofretete Kirjutas:Peruuga seoses meenub kõigepealt kvantfüüsika põhimõtetel töötav iidne portaal, mille abil olevat võimalik liikuda ajas ja ruumis.
...on küll IMHO sügavast ja kindlast veendumusest kantud, et selline asi seal olemas on ja ainult pisikese reservatsiooniga tuleb tunnistus, et see, milleks ta seal täpselt ikkagi on, pole vist päris üheselt selge. Kas ajas ja ruumis liikumiseks või taara äraandmiseks.
Need kuldripatsid on käsitöö esemed mis kujutavad kunagisi lennuaparaate. Neil puuduvad peamised tunnused mis on omased putukatele, lindudele ja lendkaladele. Lihtsalt tolle ajastu kullasepa fantaasia? Iluasjaks tehtud väikesed vidinad ei saa kunagi järgida aerodünaalimisi jm karakteristikuid ega muid tehnilis üksikasju ja õigeid proportsioone. Nagu tänapäeva laste mänguasjad ei kujuta täpselt tehnikat mida nad esitavad, ei ole ka need kuldkujukesed täpsed lennuaparaatide kujutised. Hakata siin väitma, et kuna nende kujukeste kujulised aparaadid ei meenuta tõelisi lennukeid siis need ei saa olla lennukite pealt tehtud, on jabur. Ma näen, et vulgaarmeterialismi esindajad on järjest suuremas plindris omadega. Mida rohkem infot välja tuleb, seda raevukamalt nad omi tõekspidamisi välja käivad. Sageli on raske aru saada nende mõtteviraazidest ja käikudest.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Nofretete
parahuviline

Postitusi: 3,241
Liitunud: Dec 2010
14-11-2018 13:30
Postitus: #129
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
(14-11-2018 13:12 )Tinar Kirjutas:  Iluasjaks tehtud väikesed vidinad ei saa kunagi järgida aerodünaalimisi jm karakteristikuid ega muid tehnilis üksikasju ja õigeid proportsioone. Nagu tänapäeva laste mänguasjad ei kujuta täpselt tehnikat mida nad esitavad, ei ole ka need kuldkujukesed täpsed lennuaparaatide kujutised. Hakata siin väitma, et kuna nende kujukeste kujulised aparaadid ei meenuta tõelisi lennukeid siis need ei saa olla lennukite pealt tehtud, on jabur. Ma näen, et vulgaarmeterialismi esindajad on järjest suuremas plindris omadega. Mida rohkem infot välja tuleb, seda raevukamalt nad omi tõekspidamisi välja käivad. Sageli on raske aru saada nende mõtteviraazidest ja käikudest.

Täpselt nii. Sellepärast kirjutasingi, et mind paelus sellel lehel kilpkonna kujuline asjandus. See on lihtsalt ilus. Huvitav kas keegi teab millises Bogota muuseumis need mänguasjad on? Otsisin, aga ei leidnud.
(selle postituse viimane muutmine: 14-11-2018 13:31 Nofretete.)
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Nielander
Questioning Everything

Postitusi: 3,333
Liitunud: Sep 2007
15-11-2018 00:20
Postitus: #130
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
(14-11-2018 13:12 )Tinar Kirjutas:  Need kuldripatsid on käsitöö esemed mis kujutavad kunagisi lennuaparaate. Neil puuduvad peamised tunnused mis on omased putukatele, lindudele ja lendkaladele.

Aga neil ju ometigi on peamised tunnused omased putukatele, lindudele ja lendkaladele - pea, keha, tiivad, saba. Sellel on ka hea põhjus, mille ka I'll be back välja tõi - aerodünaamika on universaalne ja looduses on kõikidel lennuvõime saavutanud olenditel need atribuudid olemas. Selleks vaatasid ka lennunduspioneerid loogilise sammuna esimesena taevasse ja ahvisid järgi.

Minul tuli neid vaadates ausalt öeldes silme ette ööliblikad ja lendsisalikud, millest esimesi on tõenäoliselt miljoneid liike üle kogu maailma.

[Pilt: 4e2f7c_212adb41475a4aa9ae355dd0e85e264b.webp]

[Pilt: flying-dragon-spotted.jpg]

[Pilt: Green-Sphinx-Moth-1.jpg?maxwidth=1200&am...tate=false]

[Pilt: maxresdefault.jpg]

(14-11-2018 13:12 )Tinar Kirjutas:  Lihtsalt tolle ajastu kullasepa fantaasia? Iluasjaks tehtud väikesed vidinad ei saa kunagi järgida aerodünaalimisi jm karakteristikuid ega muid tehnilis üksikasju ja õigeid proportsioone.

Miks lihtsalt fantaasia? Mis oleks viga loodusest inspireeritud stiliseeritud liialdusel? Kui ma teen sulle ülesandeks teha ilus kullast kärbes, siis tahaks näha kui täpselt sa ta järgi teed. Ikka ju natukene liialdad, et lihtsam ja lahedam oleks. Tiivad suuremaks, silmad konkreetsemaks, äkki mõned sümmeetrilised kaunistused juurde... karvu ja jalgu pole üldse vaja.

[Pilt: 1200px-Common_house_fly%2C_Musca_domestica.jpg]

(14-11-2018 13:12 )Tinar Kirjutas:  Nagu tänapäeva laste mänguasjad ei kujuta täpselt tehnikat mida nad esitavad, ei ole ka need kuldkujukesed täpsed lennuaparaatide kujutised. Hakata siin väitma, et kuna nende kujukeste kujulised aparaadid ei meenuta tõelisi lennukeid siis need ei saa olla lennukite pealt tehtud, on jabur.

Kahe teraga mõõk. Kui need jubinad ei meenuta täpselt ei kunagisi väidetavaid lennumasinaid ega ka sinu arvates olemasolevaid bioloogilisi olendeid, siis mille järgi me nende inspiratsioonis ikkagi kindlad saame olla? Ja kumb siis kokkuvõttes tõenäolisem on?

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it."
― Aristoteles
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tinar
Vana kala

Postitusi: 254
Liitunud: Aug 2017
15-11-2018 00:43
Postitus: #131
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Kui neid kujukesi vaadata siis sarnasus su toodud eluslooduse esindajatega on üsna otsitud. Neil kujukestel on tiivad kinnitatud kere külge allosas. Mitte ühelgi looduses ei ole tiivad kinnitatud kere allossa. Ka püstist saba ei ole ei lindudel ega putukatel. Kogu kujukese kujutatu meenutab vaid tehnilist seadeldist, mitte looma või putukat. Tollel ajastul kujutati ka kiviraides või kujukestena putukaid, loomi ja linde ning nad on üsna äratuntavad nendena.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Nielander
Questioning Everything

Postitusi: 3,333
Liitunud: Sep 2007
15-11-2018 01:31
Postitus: #132
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
(15-11-2018 00:43 )Tinar Kirjutas:  Kui neid kujukesi vaadata siis sarnasus su toodud eluslooduse esindajatega on üsna otsitud. Neil kujukestel on tiivad kinnitatud kere külge allosas. Mitte ühelgi looduses ei ole tiivad kinnitatud kere allossa. Ka püstist saba ei ole ei lindudel ega putukatel. Kogu kujukese kujutatu meenutab vaid tehnilist seadeldist, mitte looma või putukat. Tollel ajastul kujutati ka kiviraides või kujukestena putukaid, loomi ja linde ning nad on üsna äratuntavad nendena.

Otsitud muidugi, aga otsimise mõte oli leida analoog. Fakt, et see on leitav, on kõnekas siiski.

Allosa vs peale? Ma siinkohal ei saa aru, et mille põhjal sa (peale nende kujukeste) saad hinnata, et milline konstruktsioon peaks olema lähedasem väidetavate lennumasinate disainile.

Näiteks praeguses hobilennunduses on kaks peamist teed - kas Cessna või Piper - ehk siis kas tiivad peal või all:

[Pilt: Upper-Limit-C172-flying_blue_sky.jpg]

[Pilt: JB_10655.jpg]

Nende mõlema populaarsus annab märku sellest, et ega väga vahet pole. Õigustamaks "alumist" tiivaasetust ja selle märgilist tähtsust, peaks tulema hea point selle asetuse tõhususest. Siiamaani ei näi see drastilist tähtsust mängivat. Näiteks enamus reisilennukitest on valinud alumise, aga hävitajate ja pommitajate seast leiab ülemisi:

[Pilt: Boeing-Lion-Air-640x353.jpg]
[Pilt: fighter-jet-fighter-aircraft-f-16-falcon...;amp;h=350]
[Pilt: jpeg.jpg?f=16x9&w=1200&$p$f$w=dfa40e8]

Mul oleks nende kujukeste "alumiste" tiibade kohta lihtne hüpotees: nii on neid kõvasti lihtsam meisterdada ja pärast lauale tasakaalustada. Muidu ju vajub viltu.
(selle postituse viimane muutmine: 15-11-2018 07:28 Nielander.)

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it."
― Aristoteles
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
NelliN2
keegi

Postitusi: 519
Liitunud: Oct 2008
15-11-2018 08:10
Postitus: #133
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
https://www.youtube.com/watch?v=F1HEo2E70kg
Sellel videol kuskil poole peal pannakse need vidinad konkreetselt lendama.

https://www.youtube.com/watch?v=7LdOioSt6vc
(selle postituse viimane muutmine: 16-11-2018 08:20 NelliN2.)
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mannu Eemal
u xa ke

Postitusi: 1,487
Liitunud: Aug 2010
15-11-2018 10:48
Postitus: #134
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Üks põhjus veel, miks need kuldvidinad võisid olla oma eeskujudest (putukad, lendkalad) mõnes olulises punktis erinevad (tiibade asend nt). See muundumine on tekkinud droogide mõju all olles. Vana-Ameerika kunst on täis igasuguseid fantaasiaolendeid, mida "kaine peaga" on raske ette kujutada, laksu all aga nad tulevad ise.

Dänikeni teooriate puhul ( NelliN2 video) tekitab minus suure küsitavuse see, et miks pidid tulnukad, olles ütleme nt 1000 aastat e.m.a vanas Ameerikas, näitama indiaanlastele ja ringi liikuma just 20. sajandi tehnoloogia abil? UFO-nähtusele on pigem iseloomulik võtta väline füüsiline vorm, mis vastab parajasti antud ajajärgu tehnika tasemele. Näiteks see: http://www.para-web.org/showthread.php?t...#pid245750
Või siis kasutama mütoloogilisi vorme nagu haldjad jms.

Brain expedition.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
lahendused
Veteran

Postitusi: 1,634
Liitunud: Apr 2011
15-11-2018 14:09
Postitus: #135
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
1) Lennuki tiiva asukoht ülal/all on "sekundaarse tähtsusega" ... primaarne on lennuki aerodünaamika juures tõstejõu ja takistusjõu suhe (ehk "hüvetegur", mis on rekord-purilennukitel ca 50, tavalistel lennukitel ca 10, ning algelistel soss-sepp-lennukitel ca 5 ... sama ka lindudel: tüsedal broileril ca 3, voolujoonelisel kurel/kajakal ca 10).

Ülatiivalise - alatiivalise erinevus on selles, kas kere "toetub" tiivale (surve-jõud, ehk ka betoon sobiks) - või kere "ripub" tiiva küljes (tõmbe-jõud, ehk betoon rebeneks, kuid teras sobiks).

2) Muistsed tsivilisatsioonid ei hiilanud oma "analüütilis-tehnilise mõtlemisega" (3D CAD-rakendusi neil polnud) ... nad panid rohkem tunnetuse pealt (kunstnik suudab joonistada keeruka seadme, mille algupära asub tema visioon-maailmas) ... ehk nad nägid lendamas lindu, ning unenägude fantaasia-maailm "ilustas & stiliseeris" loodusliku linnu mingiks "kullast kujukeseks".

3) Arenenud tsivilisatsioonid on suutnud ühendada lennukite kere & tiivad ühtseks "vaid-tiivaks" (maised analoogiad: Horten Ho-229, B2 Spirit, jne) ... ehk lennuki tiiba on venitatud/kujundatud selliselt, et "tarbetu kere" (mis ei loo tõstejõudu, kuid loob takistust) on ära kaotatud, kuid "vajalikud tiivad" (mis loovad tõstejõudu) on kujundatud selliselt, et kõik vajalik nende sisse ära mahuks.

Sellises vaates pole neis "muistsetes kuld-kujudes" midagi uuendusliku, ehk kõrgemale arengule viitavat.

4) Samas on mistahes tiibadega lennuk "piiratud", st ta saab lennata vaid atmosfääris ... kui aga seada eesmärgiks nö "kogu ilmaruumi kõlbulik lennumasin", siis asendub lennuk "lendava taldrikuga" ... lendavad taldrikud suudavad aga atmosfääris liikuda praegustest lennukitest oluliselt kiiremini (sõjaväe-pilootide hädaldamine "taldrikud sõidavad meil eest ära, me ei saa neid kätte").

Sellises vaates pole neis "muistsetes kuld-kujudes" midagi uuendusliku, ehk kõrgemale arengule viitavat.

------

Muistsete leiutiste juures peaks fookuse suunama "levitatsioonil põhinevate" tehnoloogiate poole .... ehk nö "lendav vaip", mis indiaanlastel seisnes nö "kuld-fooliumit" meenutavates lehtedes ... sarnase põhimõtte maisem rakendus on StarWars'i filmi "hõljuk-liikur" (auto/skuuter, mis hõljub maapinna kohal, st ilma maanteed omamata saab sellisega maapinna kohal sõita).

Taolise seadmega on ülimalt lihtne "vedada nöör ühelt mäenõlvalt teisel" (silla/köisraudtee ehitamiseks) ... kuid sellise seadme kõrval kahvatuks vajadus mingi primitiivse "silla & köis-raudtee" järele.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mannu Eemal
u xa ke

Postitusi: 1,487
Liitunud: Aug 2010
16-11-2018 11:36
Postitus: #136
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Ja mingi võimalus on ka see, et šamaan nägi oma nägemuses 20. sajandi tulevikku ja lennukeid seal ning need omandasid tema peas lendkala ja putuka-taolise välimuse, kuna neid oli ka reaalse ihusilmaga nähtud + lisaks ajastu kunstistiilile vastavad kaunistused.

Dänikeni fänn olin ma ise ka noorest peast. Kuid tema tõlgenduse peamine puudus minu silmis on see, et miks pidid üliarenenud tehnikaga tulnukad kasutama 20. sajandi tehnikat. Sama kehtib ka selle kohta, et miks tulnukad peaksid inimest kloonima katseklaasis, nagu meie teeme seda praegu. Meile tundub see küll viimase peal tehnikasaavutus, kuid kui tehnika areng ikkagi jätkub (kas siin või mujal planeetidel), siis mingi absoluutne tipp see katseklaasi kloon kindlasti ei ole. Ja planeetide vahel rändavad tulnukad ei peaks ju seda tõenäoliselt iganenud tehnoloogiat kasutama.

Brain expedition.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tyto Alba
Veteran

Postitusi: 1,128
Liitunud: Aug 2016
16-11-2018 19:16
Postitus: #137
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Välimus ei näita sisus - nii Tesla elektriauto kui ka Ford ModelT on välimuselt sarnased.
Sisu on aga oluliselt "kaasaegsem" - nii ka sellistel masinatel võis olla.
Lihtsalt Maal valitsevad olud määravad masinate (ja ka looduse) välimuse.

Jumal on isiksustatud Egregor...
Huvitav fakt - isik kes ei saa aru millest sa räägid peab lolliks sind mitte ennast.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Tinar
Vana kala

Postitusi: 254
Liitunud: Aug 2017
Eile 15:39
Postitus: #138
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
"Sellises vaates pole neis "muistsetes kuld-kujudes" midagi uuendusliku, ehk kõrgemale arengule viitavat" ???
Mis kujulisi lennuaparaate pidi meile eelnenud kõrgtsivilisatsioon siis kasutama? Ikka sama kujulisi mis meiegi sest füüsilised tingimused meie planeedil on enam vähem samad siiani. Kuna nende kujukeste puhul on tegu tugevalt stiliseeritud kujutamisega siis ei saa midagi täpsemalt ju oletada. Mis põhimõttel need lendasid ja kuidas töötasid nende jõuallikad. Igasugune võrdlemine meil kasutatava tehnikaga on ülimalt küsitav. Meile järgnev tsivilisatsioon kui loob lendavat masinat siis tuleb ka see neil enam vähem sama mis meil praegust kasutusel. Loodan, et tulevased skeptikud ja arheloogid ei tee sama viga, et leides meie lennukikujulise mänguasja, hakkavad sõdima selle vastu, et tegu on lennuaparaati kujutava esemega.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mannu Eemal
u xa ke

Postitusi: 1,487
Liitunud: Aug 2010
Eile 16:31
Postitus: #139
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Tinar ja Tyto, nüüd ma saan pihta umbes, mida te mõtlete; ja tõenäoliselt mõtles sedasama ka Däniken.

See eeldab, et tulnukad mitte ei külastanud Maad aegajalt, vaid nad elasidki pikka aega siin. Ja sel juhul võis tõesti olla lihtsam kasutada klassikalisi aerodünaamikal põhinevaid lennuaparaate, olgu neil sisu ka vb kõrgtehnoloogilisem kui meil praegu.

See eeldaks nende tõesti püsivamat asustust või Atlantise-laadset kõrgkultuuri inimestel väga ammu. Isiklikult ma seda väga tõenäoliseks ei pea, aga see selleks.
Aitäh kaasamõtlemast!

Brain expedition.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Nofretete
parahuviline

Postitusi: 3,241
Liitunud: Dec 2010
Eile 16:42
Postitus: #140
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Eelajalooline teadus ja tehnoloogia.
Lennuaparaadid alates vimanadest. Lugemist igast servast.

http://www.ancient-wisdom.com/scienceandtechnology.htm
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
vasamasa
Saidil

Vana kala

Postitusi: 728
Liitunud: Feb 2012
Eile 20:56
Postitus: #141
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Quimbaya ajal tehti ka kala moodi kujukesi. Kunsti "arenedes" hakkasid nad rohkem lennuki moodi välja nägema.

[Pilt: 4f55a770-5848-4d79-800b-bae7f83d1d3f.jpg]
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
xawa
skeptik

Postitusi: 328
Liitunud: Mar 2010
Täna 01:36
Postitus: #142
RE: Iidsed tehnika- ja teaduseimed
Kõik sellised "iidsete tulnukate" teooriad on põnevad.
Kas siis kauged esivanemad oskasid valmistada lennumasinaid või mitte?
Põnev on uskuda, et oskasid, kuid ka viimasel pildil olev kuldne kujutis meenutab
oma silmade ja suuga pigem lendkala kui lennukit.

Selliseid kujukesi seostatakse pigem lennuki kui linnuga, kuna neil on vertikaalne
sabaosa. Vertikaalne sabaosa on samas ka enamus kalaliikidel.

[Pilt: flyingfish.jpg]

Lendkalu võib kohata ümber maailma, valdavalt eemal poolustest, hoides ekvaatorile
lähemal. Neid võib leida selliste maade rannikualadel kust taolised kuldsed kujud pärinevad.
Lendkalade liike on kokku 63 ning nad suudavad
püsida õhus ligi 40 sekundit. Lendamine on ennekõike seotud nende enesekaitserefleksiga.
[Pilt: presentation-flying-fish-alan-tapia-2-728.jpg]

Nii nagu inimene on püüdnud õhku "vallutada", nii on seda teinud loodus ka miljoneid aastaid
nagu siingi teemas välja tulnud. Olgu selleks siis roomajad, linnud, putukad, imetajad või kalad.
Selleks, et gravitatsiooni vastu võidelda, tuleb kas tohutut energiat rakendada kiiretele
tiivaliigutustele, liuelda õhuvoogudel või olla lihtsalt õhust kergem(mõnedel ämblikuliikidel
on kombeks näiteks kilomeetrite kõrgusel taevas ühest kohast teise sadu kilomeetreid lennelda kasutades selleks
õhku paisatud niite. Ehk üks eeldatavalt lennuvõimetu putukas võib vabalt lennata üle Eesti
ilma ühegi vahemaandumiseta. Ingliskeelne nimetus sellele on 'ballooning' või 'kiting'.)
Youtube video

Ballooning(ingl. k.)


Tagasi teemasse tulles, eks aeg annab kindlasti täpsemaid vihjeid meie
esivanemate lennuoskuste kohta. Viimases "Imelises Ajalooski" toodi taas välja teooria Nazca jooniste ja lennumasinate kasutuse vahel.

Iidsed lennuväljad ja lendkalad(ingl. k.)
(selle postituse viimane muutmine: Täna 01:42 xawa.)

UFO - see on imelihtne!
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Põnevad iidsed leiud kogu maailmast. Müstik 141 56,381 11-11-2018 11:25
Viimane postitus: NelliN2
  Iidsed maadekaardid mason 27 13,386 29-12-2017 23:18
Viimane postitus: Tinar
  Newgrange hauakamber Iirimaal ja teised iidsed ehitised. Müstik 44 18,649 06-07-2012 21:47
Viimane postitus: Müstik
  Miks jätsid iidsed rahvad oma linnu maha? Robert Matjus SOD 20 6,427 28-02-2008 20:47
Viimane postitus: ketser

Vali alamfoorum:


Kasutaja(d) vaatamas seda teemat: 1 külalist

gro.bew-arap[tä]bew-arap | Para-web | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog