Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Jun 2009
"The Men Who Stare at Goats" (2009) vaatasin hiljuti,oli ysna hea.USA paras6durite treeningumeetodid on l6busad.
"A reporter in Iraq might just have the story of a lifetime when he meets Lyn Cassady, a guy who claims to be a former member of the U.S. Army's New Earth Army, a unit that employs paranormal powers in their missions"
http://www.alltrailers.net/the-men-who-s...goats.html
"Inglourious Basterds "(2009) kaesin ka hiljuti yle.Tarantioni filmid l2hevad k6ik peale,l2ks seegi.
http://www.imdb.com/title/tt0361748/
Postitused: 443
Teemad: 1
Liitus: Nov 2009
Mida arvatakse siin Püha Tõnu kiusamisest ja Antikristusest?Liigituvad mõneti kah veidi paralikeks.Isiklikult mulle endale on nad jätnud kustumatu jälje.Kõige positiivsemas mõttes.Pühas Tõnus oli endalgi pisike roll.Antikristus aga on muidugi filmide film.Hetkel näitan seda teost Amadeusis.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jan 2010
Interview with the Vampire ja Blade triloogia.
Postitused: 27
Teemad: 3
Liitus: Feb 2008
Minu lemmikud siis:
Film:
Lord Of The Rings Extended Edition Trilogy(mingi 11 või 12 tundi pikk)
Deep Rising(minu arust mõnus kergem õudukas)
HP
Seriaal:
CSI/CSI:NY/CSI:Miami/NCIS
Stargate SG-1/Atlantis
Fringe/Supernatural
Postitused: 59
Teemad: 1
Liitus: Oct 2009
Meeldivad eelkõige komöödiad, aga õudukatest vaatan alati (kui telekast tuleb) "Legendi Peata Ratsanikust". Meeldivad ka "Lõpupidu", "Silent Hill" ja siis üks briti film mingist noortekambast, kes metsa mingite inimsööjatest koletiste keskele sattus..ehh
Kohe hakkan "Paranormal Activity-t" vaatama.
Postitused: 141
Teemad: 3
Liitus: Jun 2009
Lost. Parim põnevik/ulme iial
Kuigi ma eriline õudukate fänn enam ei ole (pole õudsed) tundus paari aasta eest nähtud "Jisatsu Sākuru" (Suicide Club aka Suicide Circle) päris vastikuna.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: May 2010
"Death note" on küll animafil aga sellest on tehtud ka üsna närvikõdi pakkuv film "Death Note The Last Name". See on siiani mu lemmikfilm ja soovitan seda kõigil vaadata. http://www.youtube.com/watch?v=8JCyy_yCpAU
"Twilight" mida juba mainiti on ka superhea.
"Memory (2008)" film millele pole ma subtiitreid saanud ja paraku ei tea ma millest see räägib aga video oli tõeliselt raju niipalju kui ma seda vaatasin.
"Paranormal Activity" sõber kiitis hullupööra loodan et leian ka aega ära vaadata.
http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074
Ja veel mõned mis on head ja meeldejäänud, "Wrong Turn" üks ja kaks, "Gosth Ship", "Mirrors", "The Hills Have Eyes", "Urban Legend Bloody Mary", "Silent Hill", "Final Destination 1-4", "Vacany".
Seriaalidest on mu lemmik ilmselt enamusele teada "Heroes". Need on kõik mis hetkel meelde tulid.
Postitused: 379
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
"Nipernaadi"
"Lohk- see on nigu tagurpidi muhk!
Muhk- see on nigu tagurpidi lohk!
Kes ei mõista, et lohk on nigu tagurpidi muhk, see ei mõista ka, et muhk on nigu tagurpidi lohk.
Mida selline üldse mõistab?"
-Vladislav Koržets-
Postitused: 496
Teemad: 10
Liitus: Jan 2010
No neid hollywoodi linateoseid on piisavalt palju, aga midagi kodumaist.. kui veel öeldud pole siis "Viimne Reliikvia"
edit: Leian, et põhjendus kuluks ka ära..
Hollywoodist tuleb iga aasta sadu filme ja ikka tuleb mõni "pärl", kuid see oleneb suuresti filmi maitsest, mõnele meeldib "terminaator", teisele "narnia", kolmandale üldse "seks ja linn".
Kui maitsest rääkida, siis mulle meeldib sealt näiteks "Piinatud geenius" ja "Hea Will Hunting" vms.. imdb lingid
http://www.imdb.com/title/tt0268978/
http://www.imdb.com/title/tt0119217/
mõni oskab veel taolisi soovitada?
Igastahes, kui mõelda nüüd mõnele filmile, mis tõesti midagi tähendaks, siis minu arust on Viimne Reliikvia alati üks selline klassik olnud Põhimõtteliselt Verekivi on kah selline meile omane, kuid see pole minu arust nii populaarne olnud..
Mina olen muidugi hilisem generatsioon, nii et ei oska täpselt kommenteerida.
[Muudetud: 5-28-2010 Savipats]
Postitused: 379
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Minuteada "Viimne reliikvia" valiti kõige seksikama stseeniga eesti filmiks. Stseeniks oli see koht, kus Gabriel pakkus Agnesele kõrtsis liha järada....
"Lohk- see on nigu tagurpidi muhk!
Muhk- see on nigu tagurpidi lohk!
Kes ei mõista, et lohk on nigu tagurpidi muhk, see ei mõista ka, et muhk on nigu tagurpidi lohk.
Mida selline üldse mõistab?"
-Vladislav Koržets-
Postitused: 20
Teemad: 0
Liitus: Oct 2010
Nagu eelnevalt mainitud, Supernatural. Siia foorumisse see sobib nagu valatult. Soovitan väga! Praegu tehakse juba 6-t hooaega, aga siiani kõik on supper. Räägitakse nii vaimudest, deemonitest, inglitest, kui ka muudest müstilistest olenditest. Peategelasteks on kaks venda.
Aga see on jah Suppppeer!!
Postitused: 169
Teemad: 3
Liitus: Nov 2007
õudukafännidele-piraania,mulla nad ei sobi,aga naine fännab,pidi üsna hea olema
http://www.imdb.com/title/tt0464154/
Postitused: 3,023
Teemad: 45
Liitus: Jul 2010
Ilma mingisuguste kõhklusteta parim film http://www.imdb.com/find?s=all&q=green+mile
Ma väga imestasin,et keegi seda veel pakkunud pole!
Viimase aja filmidest on super film http://www.imdb.com/title/tt1130884/
Postitused: 169
Teemad: 3
Liitus: Nov 2007
Dicapriol on ju veel üks uuem film-varaste linn,nagu ikka jäin teleka ette magama,no ei sobi mulle see babyface
Postitused: 3,023
Teemad: 45
Liitus: Jul 2010
Tsitaat:Algselt postitas ereland
Dicapriol on ju veel üks uuem film-varaste linn,nagu ikka jäin teleka ette magama,no ei sobi mulle see babyface
Kas oled minu märgitud filmi vaatanud?See on hoopis teine lugu!
[Muudetud: 10-24-2010 t11t]
Postitused: 169
Teemad: 3
Liitus: Nov 2007
Tsitaat:Algselt postitas t11t
Tsitaat:Algselt postitas ereland
Dicapriol on ju veel üks uuem film-varaste linn,nagu ikka jäin teleka ette magama,no ei sobi mulle see babyface
Kas oled minu märgitud filmi vaatanud?See on hoopis teine lugu!
[Muudetud: 10-24-2010 t11t]
Shutter island on jah vaadatud,ei jätnud mingit muljet
Postitused: 169
Teemad: 3
Liitus: Nov 2007
Üldiselt,ma õudukates üsna kodus,nagu õeldud,naine nõuab pidevalt-Hostel,Saw jne.
Kui oskad mõnda head soovitada-ma suur kõrv.
Postitused: 2,185
Teemad: 2
Liitus: Jul 2010
Üks parimatest; "The legend of 1900" - Tim Roth peaosas. Lihtsalt ilus film!
"Meister ja Margarita" - M. A. Bulgakov. Vene klassika ja rabavalt hea.
Õudukatest; "1408"- põhineb Stephen Kingi jutustusel. Klaustrofoobselt õõvastav lugu!
Postitused: 3,023
Teemad: 45
Liitus: Jul 2010
Tsitaat:Algselt postitas ereland
Üldiselt,ma õudukates üsna kodus,nagu õeldud,naine nõuab pidevalt-Hostel,Saw jne.
Kui oskad mõnda head soovitada-ma suur kõrv.
Pole ise õudukate austaja,aga päris hea oli see.. http://www.imdb.com/title/tt1082868/
[Muudetud: 10-24-2010 t11t]
Postitused: 20
Teemad: 0
Liitus: Oct 2010
DiCaprio juurde tagasi tulles on Shutter Island lihtsalt võrrrratu film. Selline mõnus psühholoogiline thriller.
Postitused: 3,023
Teemad: 45
Liitus: Jul 2010
Tsitaat:Algselt postitas GraceK
DiCaprio juurde tagasi tulles on Shutter Island lihtsalt võrrrratu film. Selline mõnus psühholoogiline thriller.
Minu arust ka.Lihtsalt ei saa aru kuidas seda saab mitte heaks nimetada!
[Muudetud: 10-25-2010 t11t]
Postitused: 101
Teemad: 1
Liitus: Nov 2009
Mitte halvaga, aga tundub, et siin on päris palju noori inimesi - Hollywood on igatahes täiega majas...
Analüüsige rohkem ja seedige, mitte minna kohe ähmi ja emotsiooni täis. Vaadake filmi ka paari aasta pärast ja ehk näete, et pole kaugeltki nii hea film kui algul tundus ja näiteks õudus on muutunud hoopis tülikas-igavaks...
Ei oska öelda, kui teemakohased need on, aga enda jaoks on absoluutsed šedöövrid:
La Planet Sauvage
Gandahar
Koyaanisqatsi
Eraserhead
Holy Mountain
Otesánek
Postitused: 11,429
Teemad: 172
Liitus: Apr 2007
Tarawah - viisakas oleks ja mitte isegi seaduse vastane - lisada ka filmi imdb link.
Enamusega olen tuttav ja umbes 50/50 olen sinuga muljetavaldamise osas isegi nõus.
Filmi sisu osas meeldis mulle kõige rohkem esimene ja see on ka minu "kullafondis".
1. La Planet Sauvage - Metsik planeet (1973) - IMDb
2. Gandahar - Gandahar (1988) - IMDb
3. Koyaanisqatsi - Koyaanisqatsi (1982) - IMDb
4. Eraserhead - Eraserhead (1976) - IMDb
5. Holy Mountain - The Holy Mountain (1973) - IMDb
6. Otesánek - Greedy Guts (2000) - IMDb
Postitused: 1,057
Teemad: 8
Liitus: Dec 2009
26-10-2010, 09:27
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2011, 17:43 ja muutjaks oli zzz34.)
|