Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elavtoit.com talunike otseturundus läbi interneti
#1
Tere


Kokkutulekul sai lühidalt räägitud eesti ökotoidu kaardist. Panen nüüd siia täpsema info:


www.elavtoit.com

See sait pakub võimaluse talunike ja tarbijate sõbralike tasakaalus olevate otsesidemete loomiseks.
Teil on nüüd võimalus toidu koju toimetamiseks nii, et see säilitaks oma eheda, elava väärtuse.
Sööja vajab usaldust, et toit, mida ta sööb, oleks täisväärtuslik ja vajadusel alati olemas. Talunik vajab usaldust, et toit, mida ta toodab, saaks alati õigeaegselt realiseeritud ja jõuaks nendeni, kes seda vajavad.
Nii tarbija kui tootja on huvitatud sellest, et toit oleks õige hinnaga. See on otsesuhtlemine ilma vahendajateta.


Võimalused:
1. Taluniku asukoha vaatamine Google MAP kaardi abil.
2. Kaardi pealt toote otsing. Näidatakse leitud toiduaine müijaid kaardil.
3. Taluniku jooksev laoseis on kõigile näha.
4. Kui ei leidnud toodet mida vaja, siis on võimalik sisetada ostusoov.
5. Google kaardi marsruutimise, raadiuse kaudu otsingu võimalused.
6. Satelliidipildi kui ka kaardina vaate võimalus.
7. Aastamaks 100kr, esimesed 3 kuud tasuta.




Vasta
#2
Elav toit

Tea, et toit on sinuga suhtleja. Ta imab endasse nii positiivseid kui negatiivseid emotsioone. See toit, mis on käinud käest kätte palju kordi, on reeglina nii reostatud, et ta esialgne väärtus(energia) ei pääse löögile.
Kõige rohkem reostab toitu inimeste kasumitaotlus. Kasuahnest kauplemisest jääb teadmine, et peteti nii ennast kui teist. See teadmine on stress. Mida rohkem läbib toit erinevaid „kasulikke” etappe, seda stressirohkemaks ehk mürgisemaks see muutub.
Esitleme mõningaid nendest etappidest:

1. Talunik kempleb kokkuostjaga hinna pärast.

2. Kokkuostja kempleb edasimüüjatega.

3. Toidu töötleja ehk tööline kempleb oma palga pärast oma ülemusega.

4. Toidu töötleja näeb vaeva selleks, et toit oleks välimuselt ahvatlev. Selleks peab ta toidule lisama toiduvärve. Omahinna alandamiseks kasutatakse sünteetilisi aineid.

5. Selleks, et toitu saaks kaua müüa, peab seda töötlema säilitusainetega. Toit, mis on oma eluea ära elanud, närbub ja mädaneb. See on tema märguanne tema surmast ja vihje, et ta on inimesele söömiseks kõlbmatu. Säilitusainetega luuakse illusioon, et toit on elus.

6. Peaaegu maitsetu ehk olematu energiaga toit vajab selleks, et seda edukalt müüa, maitsetugevdajaid. Maitsetugevdajad ei tee toitu maitsvamaks, vaid teevad teie suus olevad maitseretseptorid ülitundlikuks, luues illusiooni toidu tugevast maitsest. Sellisel toidul lõhn praktiliselt puudub. Maitsetugevdaja E 621 lõhub teie silmanärve, tekitab psoriaasi, kahjustab maksa. Kui vaevute uurima, siis leiate, et enamus müügilolevatest liha- ja kalatoodetest on selle ainega töödeldud.

7. Toidu müüja kempleb oma palga pärast kaupluse omanikuga.

8. Kaasaegsed uued kauplused on ehitatud nii, et nende välispiirdeid koosnevad sünteetilisest soojustusest ja PVC plekist. Need materjalid ei lase energiat läbi. Tulemuseks on, et toit ei saa suhelda väliskeskkonnaga, ennast uuendada. Ta on kui ajast mahajäänu. Kõik selles hoones toimunu jääb selle hoone sisse (hoones looduslik energeetiline läbipuhutavus ehk looduse puhastav toime puudub) ja salvestub toidusse.

9. Kilesse pakendatud toit, kaasaarvatud plastpudelisse villitud joogid on sellest hetkest, kui need pakendatakse, juba ajast maha jäänud ehk energeetiliselt vananenud.

10. GMO ehk geneetiliselt muundatud taim. Iga taim sisaldab oma looduslikku energeetilist väärtust. Meie isu selle taime söömisest saab täis siis, kui oleme selle taime poolt pakutava energia kätte saanud. GMO taimed kasvatatakse vormiliselt suureks, energeetiline väärtus ehk sisu võrreldes muundamata taimega jääb kas samaks või langeb. GMO taimes on vormi ja sisu tasakaal rikutud. Et seda taime süües teie isu täidetud saaks, peab seda rohkem sööma kui muundamata taime. Tulemuseks on liigne kehakaal.
Vasta
#3
ELAVTOIT TÄIENDUSED

1. Tegin tabeli kujul müügi ja ostupakkumised eraldi lehele:
http://www.elavtoit.com/tabel/pakkumine
Huvitav oli see, et google ei saanud kaardilt pakkumiste infot kätte, ikkagi javascript ja ajax. Peale tabeli kujul info avaldamist saab google 4 korda paremini otsingusõnadega elavtoidule pihta.

2. Esilehel on facebook, twitter ja youtube lingid. Palun teid kõiki elavtoit.com-i facebooki fännideks.
http://www.facebook.com/pages/elavtoitco...599?ref=nf
http://twitter.com/elavtoit
http://www.youtube.com/user/elavtoit

3. Kaardivaate default view tegin üleekraanilise ilma selle ABI õpetuseta.
Enamus talunikke keda nägin sain kohe kaardi loogikale pihta, ning mitte keegi abifaili ei hakanud lugemaSmile
http://www.elavtoit.com/pakkumine

4. Tegin valmis kolm eri mõõdus bännerit, mida saate vajadusel kasutada oma kodulehtedel:
http://www.elavtoit.com/elavtoit.gif
http://www.elavtoit.com/elavtoit120.gif
http://www.elavtoit.com/elavtoit160.gif



5. Seoses viimase aja sündmustega on ka minult palutud intervjuusid.
Äripäev avaldas artikli siin:
http://www.ap3.ee/?PublicationId=d04aaa6...62f0642dd3

Mis aga avaldamata jäeti ja miks nii tehti sellest kirjutas Aigar Säde artikli:
http://www.lass24.ee/w/2009/11/19/kasumi...eediast-2/

Päevaleht avaldas artikli:
http://www.epl.ee/artikkel/483020

6. Energeetiline põllumajandus:
http://www.artiklid.eu/energeetiline-pollumajandus.html

7. Preagu käib keskmiselt 100 inimest päevas saidil ja liitunud on 71 talunikku.
Vasta
  


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Teadlased avastasid läbi aegade suurima tähe Anonymous 4 3,058 23-07-2010, 20:36
Viimane postitus: Olion

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat