Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 1 Häält - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poola presidendi ja ülejäänud eliidi surm
Autor Sõnum
Pyramid
Tavaliige

Postitusi: 165
Liitunud: Sep 2008
10-04-2010 20:42
Postitus: #1
Poola presidendi ja ülejäänud eliidi surm
Mida teie sellest arvate? Minule endale tundub see küll ikka väga kahtlase sündmusena. Esiteks kas kogu Poola eliit on lennanud või lendab koguaeg ühes ja samas lennukis? President, sõjaväejuhid, nõunikud, seimi liikmed, valitsuse liikmed ja keskpanga ninad? Vaevalt. Oli harukordne juhus, et kogu selline ladvik sattus ühte ja samasse lennukisse ning keegi pidi seda võimalust ära kasutama. Mulle meenub kohe Poola presidendi Lech Kaczynski tugev kriitika näiteks Nordstreami suunas, samamoodi tahtis ta paiguta Poola Raketikaitse ja radarijaama ühe komponendi, oli Ameerika valitsusega väga heades suhetes mis omakorda jälle Venemaale ei meeldinud. Liiga palju on vihjeid just Venemaa kohta.
Eriti irooniline on veel see, et õnnetus juhtus kohas kus kunagi tapeti toonane Poola eliit. Kokkusattumus? Ma lihtsalt ei usu sellistesse kokkusattumustesse. Ei usu!
Veel meenub kuidas Poola oli vastu Lisaboni leppele ning samuti H1N1 hulluses toimunud vaktsiini promole. Poola president tahtis, et kõik inimesed oleksid võrdsed mitte, et ühel inimesel on aristokraatlikud õigused ja teisel väiksemad ning oli muidu üleüldse väga julge võtma sõna igasugustel teemadel millest meedia eriti rääkida ei soovinud. Paraku mina jään oma seisukoha juurde, et Lech Kaczynski ja ta kaaskondlased tapeti.
Millegipärast meenus mulle Vene viimase Tšaari perekonna õnnetu lõpp. Samamoodi, tapeti kogu tollaaegne eliit ning pandi pukki enda inimesed. Eks näha ole kelle toidukausist tulevane Poola president sööma hakkab.

[Muudetud: 4-10-2010 Pyramid]
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Pohlatohlakas
Vana kala

Postitusi: 520
Liitunud: Aug 2007
10-04-2010 22:08
Postitus: #2
 
Läänemere gaasitoru, võimalik kildagaasi kasutuselevõtt lähiajal Poolas, mis võib Gazpromi plaanidele Euroopas vee peale tõmmata, raketikilp, NATO kaitseplaanide läbisurumine, Katõni mälestamine ja kommunismivastasus, toetus Eestile ja Georgiale - venemaal juba motiividest puudust ei tule, millega seoses Poola peale viha kanda...

Ei tule ka euruliidul - vaadelgem Poola eurorealistlikku poliitikat tervikuna või võtkem lähemalt luubi alla kasvõi nn. Lissaboni lepingu.

Kahtlane on juba putini saamine "uurimiskomisjoni" juhiks.

Immigratsiooni vastu!

http://www.ekre.ee/petitsioon
http://www.petitsioon.com/pagulaskvoodile_ei
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Wilholmensis
Veteran

Postitusi: 856
Liitunud: May 2009
10-04-2010 22:36
Postitus: #3
 
Kuna seal on NKVD poolt nii palju kurja tehtud, siis ongi see paik kui neetud.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Pohlatohlakas
Vana kala

Postitusi: 520
Liitunud: Aug 2007
10-04-2010 23:47
Postitus: #4
 
Suur Mäng on viimasel ajal kulgenud venemaa seisukohalt ülimalt edukalt... AngrySad

Veel huvitavat lugemist - vaatamata võigastele piltidele lehe algul, kerige allapoole ja lugege. Huvitav tõik selgub loole lisatud kommentaarist:


Tsitaat:There are indeed many bizarre things going on. Georgian TV channel Imedi released a strange fake report about a Russian invasion some time ago and – BINGO! – the report contained fake information about the Polish president being killed in a plane crash along with the Georgian one. A strange coincidence indeed!

Poola delegatsiooni hukkumine: poliitiline mõrv või õnnetus?

Poola juhtkonna "pea maharaiumisest" võidab venemaa.

[Muudetud: 4-10-2010 Pohlatohlakas]

Immigratsiooni vastu!

http://www.ekre.ee/petitsioon
http://www.petitsioon.com/pagulaskvoodile_ei
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
coolymarxy
Vana kala

Postitusi: 258
Liitunud: Oct 2006
11-04-2010 08:07
Postitus: #5
 
Huvitav on ka see, et ka see Poola lennuk kukkus alla enne maandumist mis Eestisse, Ülemiste järve kukkus ja kui oleks saanud järv täis tabamuse, siis oleks terve Tallinn ilma veeta jäänud ja oi oi seda jama. See küll minu arvamus aga äkki see Tallinna lennuõnnetus oli kahh korraltatud hävitamaks Tallinna inimeste joogivee. Ja mis veel kuidagi imelik mõlemates kohtades oli ju varemgi Poolakatega lennu õnnetus juhtunud.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
excubitoris
Kes-Kus-Miks-oloog

Postitusi: 12,120
Liitunud: Apr 2007
11-04-2010 08:28
Postitus: #6
 
Sissejuhatuseks ehk nii palju, et selline õnnetus näitab selgelt, et ÜHES lennukis (rongis,
laevas või bussis) EI TOHI SÕITA KORRAGA nii palju juhtivaid tegelasi.
Kui päeva jooksul on rohkem seda teemat uurinud ja vaadanud mida kirjutavad ka lombi
tagused kirjamehed siis ehk mingi hetk kirjutan asjast pikemalt.

Tegelikult on kõik lihtne aga me pole sellest veel aru saanud ...
*
Sa pead tegema HEAD halvast, sest millestki muust teda teha pole.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Leena
Bännitud

Postitusi: 1,554
Liitunud: Sep 2009
11-04-2010 08:44
Postitus: #7
 
Kui eelmine kord Kaczynski külastas Katõni, siis Putin kutsus teda Moskvasse ka külla kuid Kaczynski ei läinud.
Kui käesoleva aasta jaanuaris kutsus Poola president Dmitri Medvedevi Auschwitzi (natside koonduslaager) 65 vabastamise aastapäevale siis Medvedev ei tulnud ja selle asemel saatis ta haridusministri Andrei Fursenko.
3. veebruaril, Venemaa peaminister Vladimir Putin sai kokku Poola valitsusjuhi Donald Tuskiga, kes on Kaczynski poliitiline vastane.

Veel kaks postimehe kommentaari mis ühtisid minu enda mõttega:

part24 10.04.2010 19:36
Näib kuidagi sedaviisi, et selle asja võiks rahumeeli nimetada Katõn vol.2
Miks? Esteks sihuke asi- Smolenskis on kaks lennuvälja- lõunalennuväli on tsiviillennuväli, põhjapoolne aga militaarlennuväli. Poolakate lennuk pidi maanduma põhjalennuväljal, ehk siis militaarlennuväljal. Tihe udu, nähtavus 0 ja lennu juhtimine täielikult maapealse juhtimise teha, piloot on seejuures silmadega mõõdikutes ja juhindub üksnes maa pealt tulevatest instruktsioonidest, sest radarite abil on lennuk nähtav, aga piloot ise on pime.
Kuigi selles lennukis on nn. mustad kastid, millistes on registreeritud kõik lennuparameetrid, siis kuidas pääseda ligi antud militaarlennuvälja igasugustele lennujuhtimise andmetele kui asi on võetud kagebiidi nr.1, ehk siis alias Volodya Putini uurida?
Ilmselt saadeti see lennuk sinna võssa maandumist alustama ja hulk muret igasuguste "ajaloo ümberkirjutamistega" jäänud lihtsalt ära. Ja kui ilusti see välja tulnud- isegi käsi ei olnud tarvidust määrida, piisas üksipäinis lõugade liigutamisest, millisest salvestised niikuinii kas juba kustutatud mõne "pahaaimamatu koristaja" poolt või vedanud vana ja ammu ümbervahetamist vajanud salvestustehnika lihtsalt alt, mh?

part24 10.04.2010 23:48
Siin ei saa olla tegemist juhusega, sest õnnetuskoht asub täpselt maandumiskursil. Oleks tegemist ülelennuga ja seejärel puudelatvadesse takerdumisega, võiks seda vaadelda kui juhust. Kuid maandumisele tulles tulla lennukiga alla 30 meetrit peab olema piloot veendunud, et all on maandumisrada! Kui piloodil puudub võimalus veenduda selles visuaalselt, siis peab olema piloot veendud muul viisil ning ainuvõimalik muu viis käesoleval juhul on...lennujuhtimine, antud juhul siis põhjapoolse militaarlennuvälja, millise objektiivse kontrollimise võimalus on kõigest teoreetiline!
Eriti kummaline ei ole mitte see, et poolakad panid kõik munad sama korvi ja see korv purunes just Venemaal, vaid eriti kummaline on see, et sellest munade purunemisest võitis üksipäinis, ning mitte Venemaa, vaid kõigest Venemaad valitsev bolševistiline ja uude kuube pugenud kagebiitlik jõuk ning võitis lausa mitmekordselt! Esiteks kadus kagebiitide jaoks KÕIGE ebameeldivam Katõni 70. aastapäev päevakorrast, teiseks kadus enamus nendest, kes Katõni massimõrva päevakorras hoiavad ning kolmandaks olnud Poola president pinnuks silmas mitte üksi kagebiitide juures, vaid ka seal, kus kabebiitidega vägisi sõbraks saada püütakse. Siin võib lisaks kagebiitidele olla palju kõrgem mäng, sest teema 9.mai (käesoleva aasta sündmusena) puudutab palju enamaid kui kagebiite.
___________
PS:
Poola pidi saama juhtiva rolli vedelgaasi tootmises, mis nulliks Nord Streami. Kas see on tõsi ei tea. Kui keegi sellest gaasiteemast midagi teb võib täpsustada.

[Muudetud: 4-11-2010 Leena]

[Muudetud: 4-11-2010 Leena]

[Muudetud: 4-11-2010 Leena]
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
VironShaman
Kui võtaks ja müristaks

Postitusi: 3,730
Liitunud: Oct 2007
11-04-2010 11:38
Postitus: #8
 
Soovitaks uuesti vaadata venelaste videofilmi zov bezni
http://video.yandex.ru/users/dorje19/view/46/
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Weizen
Tavaliige

Postitusi: 168
Liitunud: Apr 2006
11-04-2010 13:48
Postitus: #9
 
Liiga palju kokkusattumusi, et olla lihtsalt õnnetus!
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Pyramid
Tavaliige

Postitusi: 165
Liitunud: Sep 2008
11-04-2010 16:35
Postitus: #10
 
http://www.whatdoesitmean.com/index1361.htm
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
VironShaman
Kui võtaks ja müristaks

Postitusi: 3,730
Liitunud: Oct 2007
11-04-2010 17:48
Postitus: #11
 
Pagana jama, praegu on ju Ameerikas võimul juudid kristlaste asemel, kas neile on siis kasulikum lasta kõige pealt muhameedlased köie otsast lahti, et tekitada Ameerikale piisavalt probleeme, et selle varjus euroopa ja aasia ümber mängida uutele omanikele.
See tekitab ka siin murelikke mõtteid kui öelda, et täna on Euroopa juudikongressi juht vene juudikongressi juht hr Moshe Kantor, kes alles hiljuti viis pankroti äärele Muuga sadamas mineraalväetiste terminaali operaatorfirma ja ostis eesti osaluse selles temale kuuluvas firmas kopikate eest üles.
Kui vene juudikongress saavutab oma eesmärgid euroopa juudikongressi abiga, kes teatavasti juhib Eurounioni andes häid soovitusi parteideüleselt, siis ootavad meid ees halvad ajad.
Kui eelmise posti lingi taha vaadata siis käärib amide vastane sõda ju kohe mitmes kohas endistes vene satelliitides.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Pohlatohlakas
Vana kala

Postitusi: 520
Liitunud: Aug 2007
11-04-2010 18:37
Postitus: #12
 
"Tegijate" ringi kuulusid ilmselt FSB, GRU ja/või SVR, kuigi eks omad huvid olid mängus nii sionistidel laiemalt kui ka euroliidul.

Kavkaz Center: Georgia TV ennustas ette Poola presidendi mõrva.
Teine Katõn

Immigratsiooni vastu!

http://www.ekre.ee/petitsioon
http://www.petitsioon.com/pagulaskvoodile_ei
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
VironShaman
Kui võtaks ja müristaks

Postitusi: 3,730
Liitunud: Oct 2007
11-04-2010 18:44
Postitus: #13
 
Eks siis kasutatudki zombistatud presidendilennuki lendureid ainult ei saa aru mis nipiga nad suutsid kõrgete sõjaväelate ajud pehmeks teha, kas see oli siis suurem ja tugevam tehniline aparatuur mis viimase remondi ajal lennukisse paigaldati ja mida üles ei otsitud. Miks kõik ühte lennukisse olid nõus minema ilma reegleid järgimata.
Kui pilti vaadata siis jube märul. Vaata filmilinki eespool.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
excubitoris
Kes-Kus-Miks-oloog

Postitusi: 12,120
Liitunud: Apr 2007
11-04-2010 19:31
Postitus: #14
 
OK - päev hakkab saabume õhtusse ja esimene valik on tehtud. Alustan 2 tsitaadiga mis peaks haakuma VS postitustega siis mõned lingid - siin "vabandan" vene keele kasutamise pärast aga seal on väga huvitavad andmed ja lõpuks väike selgitus "zombistunud pilootide" asjus.


Tsitaat:"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001

Tsitaat:"Our race is the Master Race. We Jews are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattlce at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves." - Menachem Begin, Israeli Prime Minister to New Statesman magazine on June 25, 1982

Üks natuke parem tsitaat ühelt juudilt:


Tsitaat:"If we don't believe in freedom of expression for
people we despise, we don't believe in it at all."

-- Noam Chomsky


Polish president Lech Kaczynski killed in plane crash | World news | guardian.co.uk
Yet again we see a major flaw in airline and airport operations!
Paul A Drockton M.A.: Polish Leadership Decapitation Benefits Russia
Russian Move Against US In Poland Kills President, Most Of Government | Before It's News
predator_2005: На всякий случай, если журнал автора сломают - сейчас все может быть
Дневник - Польский самолет
kot1303: Самое плохое...

************************************************

Nüüd natuke siis minu kokkuvõtte sellest päevast. Ütlen kohe ära, et ei pretendeeri absoluutsele tõele kuna sündmusest on veel liiga vähe möödas ning on palju selgusetuid fakte.

Siin oli juttu, et sellest õnnetusest saab suurima "kasu" just Venemaa. Väidaks tegelikult vastupidist. Ei ole loomulikult mingi saladus, et Poola liidrid on olnud päris edukalt konfrontatsioonis nii Ida kui Läänega. Ida soovis neile pakkuda "katust", kuid meenutade NL aegu on päris selge millega selline pakkumine lõppeb. Selle pakkumise ummikseisu iseloomustab loomulikult ilmekalt see üritus kuhu parasjagu mindi - KATÕN. Samas ei olnud ka Lääs just mitte kõige parema pakkumise kehastaja - "demokraatlik-liberalism" mis tähendab lõpp kokkuvõttes samuti rahvuse hääbumist.
Seega - Poola oli pinnuks silmas mõlemale osapoolele ja see õnnetus oli kasulik mõlemale. Olen korduvalt väitnud ja senini EI OLE näinud põhjust sellest väitest taganemist, et reaalselt on nii Washington, Moskva jaTelAviv ÜHE puu õunad ning igasugune konflikt nende vahel on ainult kasu teenimise ja ühiste eesmärkide saavutamiseks. Sellele viitavad ka OTSESELT need tsitaadid mis sai alguses ära toodud. Nii palju siis hetkel üldpoliitikat - kui kellegil küsimusi siis laske aga tulla - olen täna terve öö tööl ja siin valmis.

Nüüd natuke pilootidest. Ei usu, et tegu oli "zombistunud pilootidega" - mingil määral hetkel kaldun arvama, et vähemalt osaliselt oli selle õnnetuse põhjuseks Venemaal siiani kehtivad NLiidu tavad ja käitumine. Lähtudes sellest oli asi võimalik teha tunduvalt peenemalt. Nagu juba mainitud läbis see lennuk hiljuti KAPITAALREMONDI mis tähendab, et uuendati pea kõik süsteemid ja lisati arvuti teel juhtimise abistamise süsteem. See aga tähendab, et andes lähenevale lennukile kergelt "vale" infot pandi lendur sundseisu mis ta oli sunnitud tegema teatud manöövreid mida saab hiljem näidata vajalikus valguses. Paar pisikest hiireklikki ning udus lendav lennuk arvab, et on 500 meetri kõrgusel ja 20km kaugusel lennujaamast kuigi tegelikult on kõrguseks 50m ja 2 km. Korralduse kiireks laskumiseks, et vältida kohtumist teise lennukiga ja ongi käes vajalik õnnetus. Pealegi - "zombistunud piloodid" on nii teate eelmise sajandi "stuff". Kuigi päris seda ka nüüd ei taha väita, et see täiesti võimatu oleks.

Hetkel lisaks lõpetuseks, et juba kaugetel 1950 aastatel KEELATI sellises riigis kui Saksamaa variant, et ÜHE lennukiga võib sõita rohkem kui 2 võtme isikut suure korporatsiooni juhtkonnast.

Tegelikult on kõik lihtne aga me pole sellest veel aru saanud ...
*
Sa pead tegema HEAD halvast, sest millestki muust teda teha pole.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
excubitoris
Kes-Kus-Miks-oloog

Postitusi: 12,120
Liitunud: Apr 2007
11-04-2010 19:49
Postitus: #15
 
Ei saa - enne hooldust oli lennuk "liiga vana" ja ei omanud vastavat aparatuuri.

Tegelikult on kõik lihtne aga me pole sellest veel aru saanud ...
*
Sa pead tegema HEAD halvast, sest millestki muust teda teha pole.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Pohlatohlakas
Vana kala

Postitusi: 520
Liitunud: Aug 2007
11-04-2010 20:49
Postitus: #16
 
Ida tegi ära Lääne vaikival heakskiidul - see ei tohiks Poolale küll mingi uudis olla, kui II Maailmasõja aegu meelde tuletada.

Mõned venekeelsed lingid - rabid pääsesid, pealtnägijate tunnistuste alusel üritas lennuk maanduda vaid ühe korra.

Immigratsiooni vastu!

http://www.ekre.ee/petitsioon
http://www.petitsioon.com/pagulaskvoodile_ei
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Liine
Vana kala

Postitusi: 506
Liitunud: Sep 2008
11-04-2010 21:10
Postitus: #17
 
Mul jäi kusagilt kõrva, et mustade kastide sisu oskavad venelased ise ikka kõigeparemini lahti seletada, ehket siis see toimub Moskvas. No ja uurimist juhatab Putin isiklikult, kes alles mõned päevad tagasi kuulutas, et Katõnis vene rahvast süüdistada ei saa. Summa summarum eelnev ja asi jõudiski loogilise lõpuni., eriti kui toonitatakse, et TU-154 oligi juba vana ja paha ja alles me teda remontisime, noh lennata võis, et ise on rumalad ja inimene eksib jne.
Pole juhuslikke asju, ei ole. Eriti kui korraga saab otsa ühe riigi majandus- ja militaareliit, kirsikeseks koogil president.

Chaos Control. WW Uniwersumi parimas strateegiamängus osaleja.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
cardinal
Uustulnukas

Postitusi: 27
Liitunud: Dec 2008
11-04-2010 21:11
Postitus: #18
 
Toon ühe delfi kommentaari, mis samuti annab hea ülevaate kui ebatõenäoline on selliste "õnnetuste" tegelik juhtumine. Ehk siis kõik lennujaamad, lennujuhtimine, piloodi otsustamine jne. on konkreetselt paika pandud, et selliseid lihtsaid õnnetusi ei juhtuks. Lisaks kogu suhtlemine ning info vahetus käib lennujuhi ning piloodi vahel rahvusvahelises lennunduse keeles (kostub nagu pudine inglise keel).


[i]tu, 11.04.2010 16:40
Selleks, et sellistes tingimustes vahetult ennem lennuvälja lennuk vastu maad puruks kukub (eeldades, et tehnika oli korras) on viga:
lennujuhtimise infos ,lennuki näitude rike, piloodi kuritahtlikkus

Lennuk mitte ei kukkunud alla vaid maandus metsa ligi kilomeeter enne maandumisrada. Järelikult millegi järgi otsustas piloot et maandumisrada algab ligi kilomeeter varem ja udu segas reaalset vaatevälja. Selleks oli dispetsheri antud VALE või MITTÕIGEAEGNE kõrgus. Kui lennujaamal ei olnud lähenemismajakaid, siis lokaator oli ikkagi, mille järgi dispetsher-lennujuht nägi, kus lennuk asub, millise suunaga tuleb ja milline kõrgus peab antud kohas olema et tagada ohutut maandumist. 99%, et dispetsheri-lennujuhi süü.

Ja vene lennujuhid lennujuhtimistornis ei keelanud vaid LUBASID MAANDUDA ja andsid ka kogu aeg detailseid juhiseid kõrguse, kursi jms kohta. Vene lennujuhid Väidetavasti küll algul soovitasid varulennuvälju kuid kindlasti nad EI KEELANUD maandumist Smolensk- Severnõis. Ükski piloot ei hakka maanduma kui torn selle lausa ära keelab. Isegi Vene kindral tunnistas, et lennuki ekipaazh täitis torni juhiseid täpselt ja hoolikalt.
Siin tekib küsimus MIKS VENE MAAPEALSED LENNUJUHID ANDSID POOLA LENNUKILE SELGELT VALE MAANDUMISTRAJEKTOORI, mida udu tõttu poola lenduritel endal polnud võimalik visuaalselt kontrollida vaid nad usaldasid vene maapealseid lennujuhte, vale maandumistrajektoori andmine vene lennujuhtide poolt põhjustas katastroofi.
Stardi või maandumise ajal juhendab lennuki pilooti lähilennujuht, kes asub lennuvälja lähedal lennujuhtimistornis. Tema vastutada on kogu lennuväli ja vahetult lennuvälja ümbritsev õhuruum kuni teatud kõrguseni. Seda õhuruumi nimetatakse lennunduskeeles lähialaks ja selle raadius on lennuväljalt mõõdetuna umbes 15 km.

Täiesti loogiline, et Vene pool püüab endal käed puhtaks pesta ja ajada kogu katastroof lennuki meeskonna kaela.Aga lennuki meeskond on surnud, nemad enam vastu ei vaidle.

Ps. Ja veel üks huvitav fakt , Venemaal ehitatud Tupolevi reisilennuk Tu-154, mille allakukkumise tulemusena hukkusid Poola president ja mitmed teised kõrgetasemelised isikud, oli alles hiljuti läbinud põhjaliku kap remondi VENEMAAL mille käigus vahetati mootorid , täielikult salongi sisustus jms…. Seega vene fsb-l oli külladaselt aega tegutseda ja "tegeleda" lennuki juhtimis ja navigatsiooni seadmetega elektroonikaga jms… ja kuna lennuk oli vene lennuk ja venemaal valmistatud siis venelased tundsid seda lennukit peensusteni.
Lennnuki mustad kastid on samuti valmistatud venemaal , venemaa fsb-l oli külladaselt aega muuta mustada kastides olevad andmed ja kõne omale sobivaks.[i] http://www.delfi.ee/news/paevauudised/va...5497&com=1

[Muudetud: 4-11-2010 cardinal]

[Muudetud: 4-11-2010 cardinal]
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Jõhvikas
Veteran

Postitusi: 2,661
Liitunud: Apr 2009
11-04-2010 21:33
Postitus: #19
 
Ja kui meenutada ühte hiljutist lugu ajalehe vahendusel, kus Ameeriklased pakkusid oma abi võimalikul maavärisemise juhul ja Venelased samaga vastasid, siis ka see "udu" on kuidagi kahtlane.

Pimedus on ürgne, ajatu. Valgus tuleb ja valgus läheb, pimedus oli, on ja jääb. Sule silmad ja sa näed!
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
cardinal
Uustulnukas

Postitusi: 27
Liitunud: Dec 2008
11-04-2010 21:50
Postitus: #20
 
Objektiivsuse mõttes toon ära kommentaari, mis peab üleval olevat kommentaari sisu väiteid valeks:

to tu 16:40
- dispetšeri-lennujuhi antud VALE ja MITTEÕIGEAEGNE kõrgus;
- andsid ette VALE maandumistrajektoori;
jne., jne.
Ülaltoodud mõisteid lennundus EI TUNNE! Oma ASJATUNDMATUSE tõttu *külvad siin ainult SEGADUST!*
Ja mitte ainult segadust, vaid ka...VALESÜÜDISTUSI!

Kui lennuväljal on MAANDUMISraadiolokaatorid, siis võib lennuki meeskonna palvel asuda lennukit KAUDSELT juhtima
LENNUJUHT. Tema ütleb pilootidele ette KURSSI (kurss 270 kraadi; või siis kamandab: 2 kraadi paremale, 3 kraadi vasakule jne.) ja
VERTIKAALkiirust (suurendage vert.-kiirust, vähendage,
peatage laskumine, rada on EES (paremal, vasakul);. minge TEISELE RINGILE!). Viimane komando antakse siis kui
lennuki asend maandumisraja suhtes ei võimalda pilootidel selle OHUTUT maandamist.


Samas kahtlust tekitab allolev kommentaar, mis väidab, et piloodid vastasid, et teevad ühe katse ja kui ebaõnnestuvad, siis maanduvad mujal. Ja seejärel maandumisel lakkas meeskond info edastamisest. Ühesõnaga meeskonnal ei olnud õiget infot oma kõrguse või asukoha kohta.

The air traffic controller at Smolensk Air Base (Northern Airport) said, that the communication between him and the crew was done in Russian, the crew understanding Russian but not being fluent in the language and having trouble to do their readbacks. The airplane was on its first approach, when he advised of the deteriorating visibility and recommended to divert, the crew however responded, that they would give it one try and divert thereafter if they were not able to land. During the approach the crew stopped reading back, the aircraft subsequently impacted ground.

[Pilt: paf_t154_101_smolensk_100410_map.jpg]
http://avherald.com/h?article=429ec5fa&opt=0

[Pilt: 287854.jpg]
http://www.tula.kp.ru/daily/24471/630456/


[Muudetud: 4-11-2010 cardinal]
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
skip128
Astronaut

Postitusi: 368
Liitunud: Oct 2008
12-04-2010 08:56
Postitus: #21
 
Lausa uskumatu, kuidas murdsekunditega genereeritakse juhtunud õnnetusest vandenõuteooria! Kohe lust lugeda!
Chill down, ärgem nüüd päris segi ka mingem.

NASA - Never A Straight Answer
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
zepac
Veteran

Postitusi: 1,439
Liitunud: Feb 2006
12-04-2010 09:03
Postitus: #22
 
Tsitaat:Algselt postitas skip128
Lausa uskumatu, kuidas murdsekunditega genereeritakse juhtunud õnnetusest vandenõuteooria! Kohe lust lugeda!
Chill down, ärgem nüüd päris segi ka mingem.

Jajaa. Ja vaata kui hea, et meil on siin staažikad piloodid, lennujuhid ja lennutehnikud, kes täpselt kõike teavad. Onju nii, ExcuSmile

Siia käib eriti deep mõte või kellegi kunagi elanud prontosauruse mõte, millel puudub tänapäeval igasugune aeg ja/või koht.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
skip128
Astronaut

Postitusi: 368
Liitunud: Oct 2008
12-04-2010 09:46
Postitus: #23
 
No täpselt! Sellistel hetkedel avalduvad inimestel varjatud võimed ja teadmised, antud juhul näiteks lennundusalased.


[Muudetud: 4-12-2010 skip128]

NASA - Never A Straight Answer
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Nielander
Questioning Everything

Postitusi: 3,050
Liitunud: Sep 2007
12-04-2010 10:50
Postitus: #24
 
Õnnetuse rekonstruktsioon: http://plej.gazeta.pl/plej/0,0.html#film=105748_7760794

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it."
― Aristoteles
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Leena
Bännitud

Postitusi: 1,554
Liitunud: Sep 2009
12-04-2010 11:17
Postitus: #25
 
Tsitaat:Algselt postitas Nielander
Õnnetuse rekonstruktsioon: http://plej.gazeta.pl/plej/0,0.html#film=105748_7760794

Selle järgi ei olnud see neljas maandumiskatse vaid lennuk tiirutas oodates ilmselt udu hajumist. Maandudes on piloodil aga maandumisraja alguse kohta valeinfo.
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Printsess Diana surm Tutanhamon 34 9,352 31-08-2017 18:41
Viimane postitus: Nofretete
  Presidendi skandaal Metafor 14 4,225 19-10-2016 18:19
Viimane postitus: Tyto Alba
  Paul is dead! Paul McCartney surm. kivikas666 3 1,588 02-08-2013 19:37
Viimane postitus: kivikas666
  Sularaha surm Pyramid 43 10,347 08-06-2013 20:11
Viimane postitus: Akronüüm
  Presidendi ametikoht müügiks? Liine 11 2,966 18-08-2011 10:54
Viimane postitus: excubitoris
  Osama bin Ladeni "surm" skip128 97 21,585 10-08-2011 19:14
Viimane postitus: Jõhvikas
  Tupac Shakuri surm vandenõu? Aztecca 21 7,664 24-05-2011 21:41
Viimane postitus: o.0
  Bruce Lee surm - vandenõu? Tutanhamon 34 12,759 23-05-2011 16:17
Viimane postitus: excubitoris
  Lihtrahvas eliidi vastu protsent 14 3,943 30-01-2009 12:37
Viimane postitus: excubitoris

Vali alamfoorum:


Kasutaja(d) vaatamas seda teemat: 1 külalist

gro.bew-arap[tä]bew-arap | Para-web | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog