•  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 57
  • 58
  • 59(current)
  • 60
  • 61
  • ...
  • 104
  • Järgmine 
Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Estonia katastroof - õnnetus? Vandenõu? Osa I
sa ikka ei saa aru - tõend, et visiiri ja rambi vahe oli vett täis, on see, et rambi lausa 2/3 kõrguselt sorises vesi. see on tõend, et ruum nende kahe vahel, 60m3 oli vett täis. mitte et autodekile nirisenud vesi oleks kuidagi süüdi...ninaotsas oli 60 tonni raskust lisaks!
kange kohv ja aspiriin, need päästavad.
kui mootoriruumis oli vesi põlvini, ehk 50cm, siis saunaosas oli see juba üle meetri.
tee arvutused laeva kolmekraadise(eriti mitte tajutav) kalde ninasuunas kohta, kui suur on kõrguste vahe. laeva pikkuse leiad netist

lisaraskus vee näol ninas on ka tõend selle kohta, et visiir oli ees!

nonii, vaata mu rehkendus üle - võtsin nina suunas kaldeks 1kraadi sest 3kraadi tundus liiga palju. tan1kraadi - 0.017 x 100m võrdub 1,7m
ehk siis mootoriruumist 100m ettepoole oli vesi 1,7m sügavam kui mootoriruumi mõõtepunktis. siis kui mootoriruumi ilmus vesi, oli laeva ninaosa kajutites vesi laeni.
Soovitan süvenenud kaasamõtlemisega läbi lugeda Drew Wilsoni teose "Auk", seal on väga põhjalikult lahti seletatud Estonia uppumise matemaatika.

Sinu teadmised visiiri ja rambi veepidavuse kohta on nigelad, lihtsalt lahmid seepärast.
mul on see raamat arvutis olemas... mingit matemaatikat, mis kirjeldaks laeva pikisuunalist kallet, seal küll ei ole.
üldse ei ole seal matemaatikat...
visiiri ja rambi vaheline ruum saab kasvavalt täituda siis, kui laine kergitab veidi visiiri, vesi pressitakse vahedest läbi ja
kahe laine vahel visiir kolksatub alla, vahed vähenevad. sisse voolava vee hulk on suurem kui välja voolava oma.

sa ise lahmid, vaata mu arvutus üle wink

ja soovitan sul endal "Auk" läbi lehitseda, kui sa seda raamatut käes oleksid hoidnud, siis sa Rootsi allveelaeva soga ei ajaks. tükikene August sulle:

Tsitaat:• Ilmselt oli Tallinnas töötav Vene luureohvitser Igor Kristopovitš
ülalkirjeldatust teada saanud, arvatavasti Einselni ja tema partnerite
telefonikõnelusi lindistades, kuid vastuaktsioonideks oli juba liiga hilja midagi
ette võtta, sest laev viibis sadamas ning seega olid ka vastuaktsioonid sadamas
liiga hoolika valve tõttu välistatud.
• Venelased soovisid iga hinna eest vältida nende 2 veoki lasti sattumist
vastavalt rootslaste ja USA kätte.
• Eespool mainitud Paldiski baasi sõjaväelaste andmeil tegutses
raadiosaatja ööl vastu 28. septembrit 1994 aktiivselt, mis tähendab, et vähemalt
üks suur tuumaallveelaev oli baasist lahkunud.
• Ellujäänute, iseäranis merekogemustega meeskonnaliikmete arvukate
tunnistuste kohaselt kuuldi vahetult enne laeva järsku tüürpoordi kaldumist
2–3 tugevat lööki, mis ei olnud lainelöökide moodi.
• Vähemalt ühe esimesel tekil reisinud usaldusväärse tunnistaja sõnutsi
purskas selle teki koridoris põrandast vett üles, nagu oleks klapp avatud. Seda
märgati vahetult enne laeva järsult tüürpoordi kaldumist. Nähtu osutab, et
esimese teki vööripoolse osa all olid arvatavasti bassein ja saun üle ujutatud.
Seda võis põhjustada tüürpoordipoolsesse välisplaadistusse tekitatud ava; laev
lebab praegu just sellel küljel.
32 “… seitsme ja poole sentimeetri sügavune ning 4,5 x 1,2 meetri suurune mõlk avastati
alles kuus nädalat hiljem, kui Valiantil alustati 125 miljonit [naela] maksnud remonti.
Õnnetus juhtus sellepärast, et ründeallveelaev oli kursist kaheksa ja pool miili kõrvale
kaldunud. Greenwichi sõjakohus sai teada, et [allveelaeva] kapten Burston ei viibinud
kokkupõrke ajal komandosillal, kuid põhjus jäeti mainimata. Julgeolekukaalutlustel ei
mainitud sedagi, miks Valiant viibis Norra lähedal.” “Nuclear sub on rocks sinks officer’s
career” [Karile sattunud allveelaev uputab ohvitseri karjääri”. - Daily Mail (London), 27.
oktoober 1993.
Seoses Estoniaga tekib tahes-tahtmata paar küsimust.

Kas Arvo pandi Estoniale kapteniks eesmärgiga Estonia ära uputada?
Kelle poolt pandi Arvo Estoniale kapteniks eesmärgiga Estonia ära uputada?
Oled väga valedele järeldustele jõudnud: Arvo Andersson oli kahtlemata väga pädev kapteniülesannetes, Estonia uppumise põhjustas jada tsiviillaevandusesse mittepuutuvaid kokkusattumusi.
Kuigi ma küsisin küsimuse: miks sättis allveelaev end Estonia nina alla, millegipärast kõiketeadvad parawebnikud ei julgenud versioone esitada...
Minu arust on ainult üks vastus: allveelaeva kapten täitis KÄSKU.
Kuigi te põrgite mulle vastu; on siiski peamine küsimus: kes sai Estonia kaptenile anda käsu seisata sõukruvid ENNE kokkupõrget?

Ainult üks vastus jääb lauale:
MILITAARID...
(19-01-2021, 22:15 )Geargirl Kirjutas: Oled väga valedele järeldustele jõudnud: Arvo Andersson oli kahtlemata väga pädev kapteniülesannetes, Estonia uppumise põhjustas jada tsiviillaevandusesse mittepuutuvaid kokkusattumusi.

Arvo Andersson oli täiesti ebapädev kapteni ülesannetes ja lõi kõik peamised eeltingimused Estonia uputamiseks.

Küsimus on nüüd vaid selles, kas eriteenistused pikemaajaliselt töötlesid Arvo Andersson alateadvust ja panid ta ebaadekvaatselt käituma, mis viis varem või hiljem katastroofini või oli Arvo Anderssoni näol tegemist naturaalselt agara ja ogara idioodiga, kes tuli katastroofi esilekutsumiseks vaid Estoniale kapteniks edutada või kombinatsioon mõlemist?

Eriteenistused?
On väga vähe tõestusi, et uppumise hetkel viibisid Estonia pardal eriteenistuste esindajaid:
Viis tegelast, kes pinnisid pootsmani(kes vastutas lasti eest)...
Või kaks Maroco (Iisrael?) kodakondsusega tegelast...
(19-01-2021, 23:16 )Geargirl Kirjutas: Eriteenistused?
On väga vähe tõestusi, et uppumise hetkel viibisid Estonia pardal eriteenistuste esindajaid:
Viis tegelast, kes pinnisid pootsmani(kes vastutas lasti eest)...
Või kaks Maroco (Iisrael?) kodakondsusega tegelast...

Nad ei pidanudki seal viibima.
Me räägime ikka kuude võibolla ka aastatepikkusest eelnevast protsessist, mis lõppes Estonia uppumisega.
Seda teemat siin lõpupoole lugedes kipub vägisi naer peale. On tekkinud umbes selline olukord, kus kaunil suvepäeval istub seltskond õues ja vaatab sinisesse, pilvitusse taevasse kus pääsuke üle lendab ja keegi ütleb, et küll oleks inetu pilt kui praegu siit pääsukese asemel lennuk üle lendaks. Sõna siit, teine sealt, kas oleks kollased jutid või valged jutid siis taeva peal ja kas mürin kostaks alla ja kui mürin kohale jõuaks, kas siis oleks lennuk juba kadunud.Ja nii läheb ja läheb, enam ei tule tingivat kõneviisi, räägitakse tõsimeeli, kas ülelennanud lennuk oli reaktiiv või propelleritega, vaieldakse, kuhu ta suundus, mis oli tema kodulennuväli, mis firmale kuulus. Tuuakse juba teatmeteosed ja internet välja ja võrreldakse ja kakeldakse eri firmade lennukitüüpide ja mootorite võimsuse pärast ja raiutakse fakte pilootide koolituse osas. jne jne. Pead lõhki ja silmad sinised!
Aga lennukit ei lennanudki üle!
just, Aadu!
kui üks võtaks teise veel põlve otsa istuma, oleks nii hea ühest pudelist õlut selle jutu kõrvale libistada.
(19-01-2021, 23:16 )Geargirl Kirjutas: Eriteenistused?
On väga vähe tõestusi, et uppumise hetkel viibisid Estonia pardal eriteenistuste esindajaid:
Viis tegelast, kes pinnisid pootsmani(kes vastutas lasti eest)...
Või kaks Maroco (Iisrael?) kodakondsusega tegelast...
et siis viis rootslast ja kaks juuti? aga kus venelased paned? miks Voronin ära koksati?

(19-01-2021, 22:15 )Geargirl Kirjutas: Oled väga valedele järeldustele jõudnud: Arvo Andersson oli kahtlemata väga pädev kapteniülesannetes,

Kuigi ma küsisin küsimuse: miks sättis allveelaev end Estonia nina alla, millegipärast kõiketeadvad parawebnikud ei julgenud versioone esitada...
Minu arust on ainult üks vastus: allveelaeva kapten täitis KÄSKU.
Kuigi te põrgite mulle vastu; on siiski peamine küsimus: kes sai Estonia kaptenile anda käsu seisata sõukruvid ENNE kokkupõrget?

Ainult üks vastus jääb lauale:
MILITAARID...

igatahes, geniaalne mõte. muidugist KÄSK - ilma kapteni käsuta ei tehta suurt midagi.
kapten andis ise käsu kui nägi et venelased ei teegi nalja ja kursil tolkneva vene allveelaevaga oli reaalne oht kokku põrgata....nagu teame, nii see ka läks.
Nii ta on, igaüks jaurab oma lemmikversiooni:
TTT- venelased. Ilma vettpidava tõestuseta.
Mauno-pomm. Ilma tõestuseta.
UFO.
Jne...

Põhimõtteliselt nõustun haliaeetusega, Estonia viis põhja protsess mis kestis aastaid. Oskad sa öelda mis toimus neil aastail? Lubage irwitada, mina millegipärast tean...


Niisiis tuleb ikkagi pöörduda peamise küsimuse juurde:
Kui Reintamm oli esimene, kes jõudis reelingu äärde ja nägi Estoniast kaugenevat allveelaeva;
Milline oli sel hetkel parvlaeva kiirus? Kui see oli väiksem kui allveelaeval, mis hundi pärast võis olla selle põhjus?

Selles, et Reintamm oli esimene, kes välja jõudis, ma ei kahtle.
https://www.youtube.com/watch?v=G5UxBDBVOZs
Kuulata.
(20-01-2021, 21:26 )Geargirl Kirjutas: Nii ta on, igaüks jaurab oma lemmikversiooni:
TTT- venelased. Ilma vettpidava tõestuseta.
Mauno-pomm. Ilma tõestuseta.
UFO.
Jne...

Põhimõtteliselt nõustun haliaeetusega, Estonia viis põhja protsess mis kestis aastaid. Oskad sa öelda mis toimus neil aastail? Lubage irwitada, mina millegipärast tean...


Niisiis tuleb ikkagi pöörduda peamise küsimuse juurde:
Kui Reintamm oli esimene, kes jõudis reelingu äärde ja nägi Estoniast kaugenevat allveelaeva;
Milline oli sel hetkel parvlaeva kiirus? Kui see oli väiksem kui allveelaeval, mis hundi pärast võis olla selle põhjus?

Selles, et Reintamm oli esimene, kes välja jõudis, ma ei kahtle.

Kuidas pommiteooria on ilma tõestuseta? 2 tuukrit on kinnitanud plahvatuse augu nägemist. Ei ole kuulnud, et need inimesed oleksid hullupaberitega või muul moel ebausaldusväärsed. Mitu tuukrit on näinud kokkupõrke tagajärjel tekkinud auku, null?
(20-01-2021, 21:26 )Geargirl Kirjutas: Põhimõtteliselt nõustun haliaeetusega, Estonia viis põhja protsess mis kestis aastaid. Oskad sa öelda mis toimus neil aastail? Lubage irwitada, mina millegipärast tean...

Rootslased on täheldanud Arvo Andressoni puhul karjääriredelil edenemises ebanormaalseid anomaaliaid ehk Arvo sai Georg Otsa peal teisest tüürimehest kapteniks kõigest 10 kuuga kuigi tavaoludes võtnuks see parimal juhul aega pikki aastaid. Siin tekib kohe küsimus, et kuidas see Arvo puhul võimalik oli ja kellel oli vaja Arvost teha 10 kuuga kaptenit? Kas siin ei olnud mitte eriteenistuste nähtamatu käsi mängus, kes Arvot karjääriredelil nõnda kiiresti edasi aitasid ja kui siis mis huvi oli neil mängus Arvost 10 kuuga kaptenit tehes? Nende huvi realiseerus nähtavasti siis kui ennast jumalaks ja eksimatuks geeniuseks pidama hakanud Arvo võttis kaptenina koha sisse Estonial. Kurb on aga selle asja juures ainult see, et taoline eriteenistuste toel geeniusest isehakanud kapten Arvo laseb selle Estonia varem või hiljem põhja ja sinna ta ka läks.

Tsitaat:Actually Captain Andresson had been master onboard GEORG OTTS for 8 months, chief officer for 10 months and 2nd officer for 10 months, i.e. in total 28 months. Bearing in mind that two crews relieved each other every 2 weeks, the time onboard is only 50%, i.e. 14 months and certainly not many years, as Hobro told the police.


Kust sa selle 10 kuud võtad? Mina loen välja üle kahe aastat. Ega sa oma autojuhi/töö staasigi arvestad konkreetsetes sõidu/töö tundides

Teiseks see pommi teema, kas teil ei teki küsimust, et kui meie seda pommiauku näha ei saa sest laev lebab augu peal külili... siis kuidas need kaks tuukrit seda nägid?

Üks tuuker räägib rebendist vööris, mis on tekkinud visiiri eraldumisel. Ilmselt räägib samast ka teine, (kui on üldse midagi näinud) see "pommiauk" mis on tekkinud hüdrasilindri rebimisel läbi teki/kereplaadistuse, väljapoole irvitavate servadega, ongi selle pommiteooria lahti lasknud ja nüüd see elab juba oma elu koos nende "paukudega".

Ja kolmandaks ei saa kuidagi väita, et Kurm oleks erapooletu, miks ....seda mina ei tea. Kurm valib tunnistustest välja need kes ärkasid "paukude" peale ja jätab välja kõik need kes olid (õnnetuse) ajal üleval ja kuulsid metalseid helisid mis lõppesid tugevate paukudega. (Raport ei saagi arvestada või järeldada midagi, kui inimene sellel ajal magas, arvestati nende ütlustega kes ei maganud (ja pääsenute juures on neid palju rohkem kes siis ei maganud))
(21-01-2021, 09:42 )Chaos Kirjutas: Teiseks see pommi teema, kas teil ei teki küsimust, et kui meie seda pommiauku näha ei saa sest laev lebab augu peal külili... siis kuidas need kaks tuukrit seda nägid?

Üks tuuker räägib rebendist vööris, mis on tekkinud visiiri eraldumisel. Ilmselt räägib samast ka teine, (kui on üldse midagi näinud) see "pommiauk" mis on tekkinud hüdrasilindri rebimisel läbi teki/kereplaadistuse, väljapoole irvitavate servadega, ongi selle pommiteooria lahti lasknud ja nüüd see elab juba oma elu koos nende "paukudega".

Ja kolmandaks ei saa kuidagi väita, et Kurm oleks erapooletu, miks ....seda mina ei tea. Kurm valib tunnistustest välja need kes ärkasid "paukude" peale ja jätab välja kõik need kes olid (õnnetuse) ajal üleval ja kuulsid metalseid helisid mis lõppesid tugevate paukudega. (Raport ei saagi arvestada või järeldada midagi, kui inimene sellel ajal magas, arvestati nende ütlustega kes ei maganud (ja pääsenute juures on neid palju rohkem kes siis ei maganud))

Laev ei ole külili kunagi lebanud. On olnud 120-130 kraadise nurga all ja kuna ta on pea peal, siis peitu on jäänud ülemised dekid. Aga laeva põhja osa, veepiir ja madalamad dekid 1-2 on koguaeg olnud nähtaval.

Ei välista, et need "pommiaugud" on muudmoodi laeva rebitud. Aga kui jutt oli ennem erinevate teooriate tõenäosusest, siis väidetavaid pommiauke on tuukrid oma silmaga näinud ja katsunud. Lisaks on w.hummelsi raport paljuski pommiteooria järeldusele jõudnud ja on suhteliselt põhjalik ning detailne.

Kurmi enda raport ütleb ju väga hästi, et olemasolevate tõendite pinnal on võimalik konstrueerida ja kaitsta väga erinevaid teooriaid. On piisavalt neid tunnistajaid, kes kuulsid kokkupõrke laadseid lööke, samuti neid, kes arvasid kuulvat pommiplahvatust ja samuti neid, kes kuulsid pikemaajalisi metalseid kolksatusi.
Sellepärast ongi tarvis rohkem füüsilisi tõendeid koguda, et ühele või teisele teooriale rohkem kinnitust leida.
rahvas, kaameraga tuuker sattus endalegi üllatuseks basseiniruumi, mis oli poolenisti muda ja liiva täis. pommiauk ei ole kunagi nii suur, et sellest takistusteta läbi ujuda saab. selle juraka augu tekitas jurakas asi. ja see auk on täna kivihunniku all.
see auk uputas laeva.
(21-01-2021, 09:42 )Chaos Kirjutas: Kust sa selle 10 kuud võtad? Mina loen välja üle kahe aastat. Ega sa oma autojuhi/töö staasigi arvestad konkreetsetes sõidu/töö tundides

haliaeetus antud tsitaadist tulebki välja, et Anderson töötas teise tüürimehena just nimelt 10 kuud. Alamatel ametikohtadel vastavalt 8 ja 10 kuud.
Seega on absoluutselt õige väide, et teisest tüürimehest kapteniks tõusis see mees 10 kuuga, millest tegelikku tööaega oli 5 kuud. See on merenduses tõesti üsna enneolematu.
eks KGB mees tuli kapteniks panna, nii kiiresti kui vähegi võimalik.
muud mehed reisilaeva ei kamandanudki.
ERITEENISTUS, nagu Girl ütleb....uputas laeva. et siis KGB uputas?
koostööd KGBga lõpetada ju ei saa, ainult surm võib vahele tulla.
(21-01-2021, 09:42 )Chaos Kirjutas: Kust sa selle 10 kuud võtad? Mina loen välja üle kahe aastat. Ega sa oma autojuhi/töö staasigi arvestad konkreetsetes sõidu/töö tundides.

Tsitaat:chief officer for 10 months and 2nd officer for 10 months.

Selgelt kirjas ju, et töötas enne kapteniks saamist Georg Osa peal 5 kuud teise tüürimehena ja 5 kuud vanemtüüriimehena ehk praktiline kogemus jäi kapten Arvol laevajuhtimisel omandamatta.

Meresõidustaaži arvestamisel võeti meresõidustaaži tõendi väljastamisel juba laeval või siis veeteede ametis nendelt kaks nädalat tööl, kaks nädalat kodus siiberdavatelt reisilaeva tüüpidelt 50% staažist maha nagu niuhti.

Kremli salarelv Estonia uputamisel ei olnud ei torpeedod ega allveelaevad vaid "kapten Arvo".



(21-01-2021, 10:44 )Aadu66 Kirjutas:
(21-01-2021, 09:42 )Chaos Kirjutas: Kust sa selle 10 kuud võtad? Mina loen välja üle kahe aastat. Ega sa oma autojuhi/töö staasigi arvestad konkreetsetes sõidu/töö tundides

haliaeetus antud tsitaadist tulebki välja, et Anderson töötas teise tüürimehena just nimelt 10 kuud. Alamatel ametikohtadel vastavalt 8 ja 10 kuud.
Seega on absoluutselt õige väide, et teisest tüürimehest kapteniks tõusis see mees 10 kuuga, millest tegelikku tööaega oli 5 kuud. See on merenduses tõesti üsna enneolematu.

Teise tüürimehena töötas ta 10 kuud, siis sai tüürimeheks.
Tüürimehena töötas ta 10 kuud, siis sai kapteniks
Kaptenina töötas ta 8 kuud, sealt edasi ta läks estoniale õppima (ei läinud kohe kapteniks)
(21-01-2021, 11:06 )haliaeetus Kirjutas: Kremli salarelv Estonia uputamisel ei olnud ei torpeedod ega allveelaevad vaid "kapten Arvo".
....с именем агента "золотая рыбка"
samal õhtul kui laevale oli pandud venemaalt varastatud oma-võõras koodimasin, helistati Arvole - "...sa pead selle asja kas merel meile üle andma või laeva uputama. merel ootab sind kalatraaleriks maskeeritud alus, selle kraanaga tõstate masina ringi. kui see pole võimalik, pead laeva uputama, lõhkevahendid on kohal ja agent "vares-vorona" juhatab need sulle kätte, allveelaev on ka kohal...."
arvole helistas ka "amerikanets" kes ".....teha kiiret sõitu ja valida mitteharjumuspärane teekond, sest venelased tahtvat oma kaupa tagasi vallutada....". kumba käsu siis agent "kuldkalake" täitis?
(21-01-2021, 11:06 )haliaeetus Kirjutas: Meresõidustaaži arvestamisel võeti meresõidustaaži tõendi väljastamisel juba laeval või siis veeteede ametis nendelt kaks nädalat tööl, kaks nädalat kodus siiberdavatelt reisilaeva tüüpidelt 50% staažist maha nagu niuhti.

Kremli salarelv Estonia uputamisel ei olnud ei torpeedod ega allveelaevad vaid "kapten Arvo".
Seda väidet tuleks ka natuke rohlem põhjendada, miks kaks nädalat tööl ja kaks nädalat kodus oleval reisilaeva kaptenil lõigatakse pool staasi maha, aga kaks kuud merel ja kaks kuud kodus oleval kaubalaeva laptenil seda ei tehta? Mis vahet sel on?



(21-01-2021, 11:32 )Chaos Kirjutas: Seda väidet tuleks ka natuke rohlem põhjendada, miks kaks nädalat tööl ja kaks nädalat kodus oleval reisilaeva kaptenil lõigatakse pool staasi maha, aga kaks kuud merel ja kaks kuud kodus oleval kaubalaeva laptenil seda ei tehta? Mis vahet sel on?

Seda põhjendust mine küsi toona Eesti meremeeste diplomeerimise ja meresõidustaaži arvestamisega Veeteede ametis tegelenud endise ametniku Eino Otsa käest.






(21-01-2021, 11:42 )haliaeetus Kirjutas:
(21-01-2021, 11:32 )Chaos Kirjutas: Seda väidet tuleks ka natuke rohlem põhjendada, miks kaks nädalat tööl ja kaks nädalat kodus oleval reisilaeva kaptenil lõigatakse pool staasi maha, aga kaks kuud merel ja kaks kuud kodus oleval kaubalaeva laptenil seda ei tehta? Mis vahet sel on?

Seda põhjendust mine küsi toona Eesti meremeeste diplomeerimise ja meresõidustaaži arvestamisega Veeteede ametis tegelenud endise ametniku Eino Otsa käest.
Ma sellele viidet palusingi, kus see kirjas on? Või Eino Ots tegi seda isetegevusena... Mulle jääb arusaamatuks, miks keegi üldse reisilaeva meeskonnas töötada tahab, kui seal sellised tingimused on?

  
  •  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 57
  • 58
  • 59(current)
  • 60
  • 61
  • ...
  • 104
  • Järgmine 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Koroonaviirus, osa 5. Vaktsineerimine. 2021.30.10 antiamerikanist 2,524 321,244 26-03-2024, 13:06
Viimane postitus: Aadu66
  Estonia katastroof - õnnetus? Vandenõu? Osa II Geargirl 280 44,908 17-03-2024, 22:05
Viimane postitus: xcad
  Massihävitussõda ja/või ülemaailmne katastroof 16-19. sajanditel. antiamerikanist 86 21,990 25-02-2023, 22:27
Viimane postitus: isemaag
  Koroonaviirus, osa 4. Vaktsineerimine. 2021.02.05 xawa 2,645 372,936 31-10-2021, 09:07
Viimane postitus: Mannu
  Holokaust - sajandi vandenõu? Creed 821 399,741 11-09-2021, 22:25
Viimane postitus: I'll be back
  Elektroonika laguneb. Vandenõu? kivikas666 106 47,806 30-05-2021, 01:48
Viimane postitus: isemaag
  Madeline McCann - Rööv või vandenõu? Ares 30 19,908 17-05-2021, 15:04
Viimane postitus: euroruubel
  Koroonaviirus, osa 3. 2021.17.04 Tyto Alba 281 47,763 02-05-2021, 19:44
Viimane postitus: xcad
  Koroonaviirus, osa 2. 2021 Minaelan 1,549 227,565 17-04-2021, 09:06
Viimane postitus: Mannu
  Koroonaviirus, osa 1. 2020 Viimne Roomlane 2,291 364,707 19-01-2021, 13:43
Viimane postitus: xawa

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat