•  Eelmine
  • 1
  • 2
  • 3(current)
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7
  • Järgmine 
Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pühad ja väega paigad Eestis
#51
(24-01-2013, 09:32 )Celtic Kirjutas: Oleme ju oma olemuselt loojad ja meil on alateadlik vajadus seisvat energiat aktiveerida, panna tööle ja muuta loomismaterjaliks.
Negatiivne võib olla nii seisev kui liikuv (dünaamiline). Dünaamiline negatiivne on väga-väga huvitav minu jaoks, miskipärast kutsun seda sõnaga "twisted". Kõige lihtsam on sellega muidugi igast s.a kokku keerata.

Vasta
#52
Ma natuke mõtisklesin selle Glehni lossi ja pargi teema üle ning jõudsin järeldusele, et asi on nendes nn Iisaku allikates (teise nimega Glehni pargi allikad). Õigemini selles mida Glehn nendega tegi ja mis neist tänaseks saanud on. Sama teema on tegelikult ka Hundikuristikuga. Kunagi väga tugevad kohad on inimese poolt ära muudetud. Hundikuristikus on järgi "tee" ja see on positiivne, aga Glehni juures...
"20. sajandi algul rajas Nikolai von Glehn Iisaku lätete kohale tiigid, ühendas need kanalitega ning piiras sügava kanaliga ka perekonna matmispaiga."
Ja seda kinni jooksnud energiat, paisu, kasutatakse lossis. Sellepärast ongi negatiivne.
Vasta
#53
Hundikuristik ja seal vahetus lähikonnas olev lubjapõletusahi - on tõepoolest igati pluss-energiaga.
Glehni kompleks.. meenutab mulle, hauakambrit. Unistuse sumbumine Nõmme mändide all.
Endla tänaval asuv Cederhilmi park.. mõjub veidralt plussina. Tõsi, seal on paljugi rikutud.
Vasta
#54
Glehni lossi aluste basseinide piirkonna kohta kaldun pigem arvama, et seal on ka enne Glehni ümberkorraldusi olnud "must" ala - pajuvõsa ala on negatiivne (must), kasevõsa kasvab aga positiivsel alal. Kummaline on veel see, et miks Glehn valis suruaia tegemiseks sellise liigniiske piirkonna, kui omati oli kuivemat ja liivast pinda laialt käes. Vesi kannab nüüd "surnuaeda" alla majade poole.

Nõmme "mägede" kohta paremal ja vasakul pool Ehitajate teed on tehtud mõõtmisi magnetomeetriga (ei tea kui teaduslikult neid võtta saab), aga mõõtmised näitasid, et vasakul pool teed, kus on pos piirkond, ei ole suuri kõikumisi näitudes, kuid paremal pool teed (kuhu jääb Glehni loss) käis mõõdiku osuti suure amplituudiga siia-sinna. Ise pole mõõtmistest osa võtnud, kuulu järgi tean.
Vasta
#55
(24-01-2013, 14:25 )Marina Kirjutas: ... pajuvõsa ala on negatiivne (must)...Kummaline on veel see, et miks Glehn valis suruaia tegemiseks sellise liigniiske piirkonna...

Pajuvõsa kasvab tihti liigniisketes kohtades, see ei tähenda, et tegu oleks koheselt musta/negatiivse kohaga. Nt jõeäärsed (üleujutatavad)alad, kus paju- ja lepavõsa võib leida, pole mingil moel negatiivsed.

Vasta
#56
(24-01-2013, 20:02 )zen faran Kirjutas: Pajuvõsa kasvab tihti liigniisketes kohtades, see ei tähenda, et tegu oleks koheselt musta/negatiivse kohaga. Nt jõeäärsed (üleujutatavad)alad, kus paju- ja lepavõsa võib leida, pole mingil moel negatiivsed.
Jällegi segadus terminoloogiaga. Negatiivne (must) tähenduses jin, positiivne (hele) tähenduses yang. Negatiivse teine tähendus - halb, kahjulik - pole jah (alati) pajuvõsaga seotud. Glehni lossi aluses piirkonnas kaldun arvama, et need kaks negatiivsust esinevad koos. Sookased (looduslik kasevõsa) kasvavad samuti liigniiskel alal.


Jätkan veel mõne Tallinna kohaga, mis silma on jäänud.

1. Paljassaarel, Katariina kaist rada mööda põhja poole minna, mööduda liivasemast rannakesest, veel edasi põhja poole (kokku kaist edasi veidi vähem kui 1 km, jääb Väike-Paljassaare poolsaare "algusesse") tuleb võsast veidi lagedam ja veidi kõrgem koht, mis Paljassaare üldise trööstitu meeleolu taustal paistis üllatavalt mõnus. Meeldejäävalt mõnus. Veel veidi edasi minnes tuleb ette mingi silikaatkividest ehitis.

2. Herne ja tõenäoliselt Magasini tänava ristmik, see jääb Zeni mainitud Siselinna kalmistu lähedale. Liivalaia tn poolt Magasini tänavat pidi tulles on ristmiku taga väiksem kõrgendik ja kõrgendiku peal üle Herne tänava vasakut kätt puust maja, teistest veidi eraldi ja kõrgemal. No ei tea, mis seal praegu on, aga nii oli see 1990nendate alguses. Ja vot seal lõi tänapäevase reaalsuse "eest ära" ja selle mainitud maja tagant algas tühjus (sinnapoole siis, kus oleks pidanud olema kalmistu). Eks oma osa sel nihkel oli kindlasti selle kõdurajooni üldilmel, mis tõesti oli justnagu 100 aastat tagasi. Huvitav, huvitav piirkond.

3. Veetorni tänav Rahvusraamatukogu taga. Tõeline oaas õunapuude ja väikeste majadega, kus on vast kõige paremini säilinud Tõnismäe originaalne (inimesele soodne, veidi "tõstev", parajalt dünaamiline, yang) energeetika. Raamatukogu hoone sobib sinna. Tõnismäel oli kunagi pühakoht olnud.

4. Looduse poolest sarnane on ka võllamägi praeguse Swedbanga peahoone kõrval, Polütehnikumi pool kõrval. Sarnane ka Kuremäe kloostri mäega, "teeb tühjaks" (puhastab) ja "tõstab". Võllasse tõstab Ph34r2 Aga sel kohal on loomulikult oma "vimkad" sees.
Vasta
#57
(24-01-2013, 22:21 )Marina Kirjutas: Jällegi segadus terminoloogiaga. Negatiivne (must) tähenduses jin, positiivne (hele) tähenduses yang. Negatiivse teine tähendus - halb, kahjulik - pole jah (alati) pajuvõsaga seotud.

Ohhoo Smile1
See selgitus oli nüüd küll väga informatiivne ja ma sain vähemalt enda jaoks midagi selgemaks. Nimelt tegelen praegu (Hegeli) dialektika uurimisega ja seal on negatiivsusel väga tähtis koht. Sisuliselt vist sama, mis jin ja yang puhul, kus tervik koosneb kahest poolusest. Vaatasin ingliskeelsest wikist järgi sõna 'negation' (sõnast negative), kus on link sõna eesti keelsele vastele, milleks on lihtsalt 'eitus'. Dialektiline (teadvuse) areng on sisuliselt spiraalne areng, kus millegi eitamine on protsessi tõukav jõud, mis annab sellele eitatavale suurema iseseisvusega sisu.
Selles mõttes tõesti, see Glehni lossi alune võib olla negatiivne (eitav).


Vasta
#58
Seoses selle Siselinna kalimistuga tuli mul meelde, et selle taga on veel üks kalmistu. Punaste sõdurite oma, kuhu veeti ka Aljoša. Üks veidramaid kohti Tallinnas üldse. Ei negatiivne ega positiivne, nagu ajast välja lõigatud. Muidugi meenutab mõnes-mõttes Maarjamäe memoraali oma õhkkonnalt, aga samas on helgem.
Ja Tõnismäest rääkides, siis seal Rahvusraamatukogu taga on üks imelik maja. Oli ka Veetorni tänaval vist, nr ei mäleta. Aga kui sinna satute, siis küll selle ära tunnete.
Vasta
#59
Toomemäest Tartus ei pea rääkima; vist küll igaüks on seal endale energeetiliselt sobiva nurgakeseni jõudnud.
Ise olen 20 Tartu-aastaga vaid ühe "oma" koha leidnud - Tartu Püha Aleksandri Kirik Sõbra tänaval. See tundub küll eriliselt heasse kohta ehitatud olevat. Positiivsetest-negatiivsetest ma ei jaga suurt midagi; mind valdab sealkandis viibides alati imelik segu ettevaatuse-aukartuse-tõstetusetundeist.
Ehk mõni sensitiivsem tartlane oskab kommenteerida?
Vasta
#60
(24-01-2013, 09:37 )Marina Kirjutas:
(24-01-2013, 09:32 )Celtic Kirjutas: Oleme ju oma olemuselt loojad ja meil on alateadlik vajadus seisvat energiat aktiveerida, panna tööle ja muuta loomismaterjaliks.
Negatiivne võib olla nii seisev kui liikuv (dünaamiline). Dünaamiline negatiivne on väga-väga huvitav minu jaoks, miskipärast kutsun seda sõnaga "twisted". Kõige lihtsam on sellega muidugi igast s.a kokku keerata.
http://www.youtube.com/watch?v=FbOTZrJWS24
Mõtlesin siin, et positiivne on midagi terviklikku või tekkivat ning negatiivne on midagi katkevat, lõppevat või katkist. Ühtsuse loomine on rõõm ja ühtsuse kadumine on valu. Kadunu või katkise vaatamine on kurb, aga nägemises on midagi loovat. Pilk, mis vaatab ja näeb, ka ühendab ja nii võib teatud negatiivse nägemine olla puhas looming.
Vasta
#61
(25-01-2013, 14:12 )Samir Kirjutas: Toomemäest Tartus ei pea rääkima; vist küll igaüks on seal endale energeetiliselt sobiva nurgakeseni jõudnud.
Ise olen 20 Tartu-aastaga vaid ühe "oma" koha leidnud - Tartu Püha Aleksandri Kirik Sõbra tänaval. See tundub küll eriliselt heasse kohta ehitatud olevat. Positiivsetest-negatiivsetest ma ei jaga suurt midagi; mind valdab sealkandis viibides alati imelik segu ettevaatuse-aukartuse-tõstetusetundeist.
Ehk mõni sensitiivsem tartlane oskab kommenteerida?

Selle kiriku ümbrus on suhteliselt unise olekuga.
Elasin 4 aastat selle kiriku lähedal, Sõbra-Kesk ristmikust veidi maad Võru tänava poole.

Vasta
#62
Looduslikud pühapaigad.
Juhend kaitsealade valitsejatele.
Kaitsealade kultuuriliste ja vaimsete väärtuste töörühm (koostöös UNESCO programmiga „Inimene ja biosfäär”)
http://www.maavald.ee/failid/IUCN_SNS_Estonia.pdf
Vasta
#63
(20-05-2011, 17:23 )tomsuits Kirjutas: ...Kuid ma ei ole veel suutnud leida sellist, mis oleks just taoline, kuhu jääda soovikski...

väga hea sõnastus!...kui Sa pole veel leidnud sellist kohta, siis võid minu juures käia, ööbimiseks on püstkoda-telk (lähiajal peaks valmima kämping-majake). Kohapeal räägin asjast rohkem (footonvöö läbimine, gammakiirguse peenem osa, uues energias ellujäämine jms.).
Vasta
#64
Omal ajal kirjutati nn footovööst pikalt ja laialt igasugust vahtu...Päikesetuules ja mujalgi . See lõppes mitte millegagi. Oli ainult hea fantastika ...Eks selliseid kunstlikke tõmbenumbreid on muidki. Ega kõikke ei saagi tõsiselt võtta.Muidu läheks maailm omadega sassi. Ma isiklikult pean neid tõeseks, mida olen kas praktikas teinud või tegelikult toimivaid asju.
Head otsimist siis!
Vasta
#65
Kuna see teema upa-upa tehtute hulgas, lisan omapoolse info:
Tartumaa, Nõo vald, järve nimeks rahvakeeli on Karujärv.
Lebotava karu kuju järgi järv. Sadasid kordi sääl paadiga liigutud. Iga käänak tolle järve kaldas on väga erineva mõjuga. Mõnes kohas raadiolained sumbuvad ära, oli selline tähelepanek. Mõnes kohas hakkab kuidagi kõhe, mõnes kohas on kuidagi maru rahulik olla ja kogu väsimus kaob. Erilise plussiga on pisike poolsaar järve loodekaares.
Keegi kohalik uusrikas ehitas sinna sohu omale palkmaja valla loal, oli maru kõva tegija ja keelas kohalikul rahval ujumas käimise. Kulus mõni aastake ja ta ise muutus nagu munadest äralõigatud orikaks. Paisus laiuti. See on väga hea karistus. Majakese vundament kah kiiva vajunud.
Sinna järve olevat kunagi miskit maavälist kukkunud, ühe sensi ütelust kui uskuda. Ja tolle uusrikka majakesest õhtusuunas jääb kivikalme, mul isiklikult pole kunagi soovi olnud sääl kooserdada. On tunda et midagi on teisiti.
Vasta
#66
Olen ise ka kunagi sealkandis olnud . Põhiliselt Meeri, Keeri, Karijärve Elva Tõravere Nõo Pangodi piirkonnas. Siis sai ka ringi kolatud igal pool Niiet võõras see piirkond pole. Midagi jäi ka sealt kandist meelde.
Vasta
#67
Olen ise ka maausku. See Taara usk on ju palju iidsem kui kristlus või kasvõi budism, mille vastu mul ka midagi ei ole.
Taara (Tara) on nimi mis on levinud üle terve maailma. Tara jõgi Siberis, Tara küngas Iirimaal jne.
Kui ma ei eksi siis oli ju Tara Krišna ema.
Pühad hiied omavad oma väge senikaua kuni inimestel on usk nendesse. Tänapäeval usk hiitesse kaob. Ja hiied kaovad.
Euroopa liit kuhu ka meie kuulume on täielikus moraali kriisis. "Habemega naised", samasooliste "abielud" jne.
Sellistel ei ole ju pühasse hiide asja. Ka kristlastel. No budistidel ehk ainult kui hakata nimesid panema.
Pühad hiied omasid kindlasti vanasti väge. Praeguseks arvan et mingi osa väest on ehk alles.
Kes soovib külastada püha hiit peab selle ise üles otsima.
Võite seda teha. Minge kaine peaga ja korralikult riides. Tehke sellest rituaal. See aitab.
Samas on ka Tolstoi öelnud - suhelge Jumalaga otse. (ei ole kuhugile vaja minna, ei kirikusse ega hiide.)
Vasta
#68
Tsitaat:Olen ise ka maausku. See Taara usk on ju palju iidsem kui kristlus või kasvõi budism, mille vastu mul ka midagi ei ole.

Tundub, et ajad omavahel segamini Taaralaste liikumise ja maausu. Või arvad ekslikult, et tegemist on ühe ja sama asjaga. Taarausk (ka: Taara usk) on Eesti uuspaganlik rahvuslik usuline liikumine. Taarausk on nime saanud pooleldi hüpoteetiliselt eesti muinasusundi jumaluselt Taaralt.
Taarausuliste liikumine Eestis algas Eesti Vabariigi algaastatel. Algatajaks peetakse psühhiaatrit Juhan Luigat, kes huvitus soome-ugri rahvaste ja idamaade usunditest. Koos käima hakati 1925, taarausu peaideoloogiks kujunes major Kustas Utuste ja tema abikaasa Marta Utuste. http://et.wikipedia.org/wiki/Taarausk
Maausuks nimetatakse eeskätt eesti rahvausundi kristluse-eelsetel kihistustel põhinevat tänapäeva usulist liikumist.
Maausuliste jaoks on maausk katkematu usuline traditsioon ning maarahva (eestlaste) pärimuslik omausk, millel on eriline osa eesti kultuuris. http://et.wikipedia.org/wiki/Maausk
Erinevalt taarausust puudub tänapäeva maausul ühtne dogmaatika ja reeglistik. Peamisteks põhimõteteks on looduse ja esivanemate austamine. Maausuliste koondamiseks ja maausuliste huvide esindamiseks moodustati 1995. aastal usuline ühendus Maavalla Koda. http://www.maavald.ee/koda.html
Kellel teema vastu rohkem huvi, siis kohustuslik kuulamine: Klassikaraadio, Traditsiooni Tarkus ( saadete arhiiv), kus mitmes-setmes saates juttu nii taaralastest, maausust, kui ka eestlaste muinasajaloost, läbi Vigala Sassi suu. http://klassikaraadio.err.ee/kuularhiiv?...55&kid=113
Vasta
#69
Tsitaat: Tundub, et ajad omavahel segamini Taaralaste liikumise ja maausu. Või arvad ekslikult, et tegemist on ühe ja sama asjaga. Taarausk (ka: Taara usk) on Eesti uuspaganlik rahvuslik usuline liikumine. Taarausk on nime saanud pooleldi hüpoteetiliselt eesti muinasusundi jumaluselt Taaralt.

Tundub et ei aja segi, kuigi selline mulje võis jääda.
Need hüpoteetilised jumalused (Taara) on kunagi eksisteerinud. Rahva mälus seda väga täpselt enam säilinud ei ole. Vähemalt nimi on säilinud. Seegi suur asi.
Kristluses on olemas 10 käsku mida teha ei tohi.
Miks peaksin olema "kristlane". Kas muidu ei saagi ausalt elada? Tean ise mida võin teha ja mida mitte.
Leian et kristlus on oma aja ära elanud.
Kristlust on vaja ehk väga algeliste inimeste jaoks kes ei suuda ise endaga toime tulla ja vajavad sõna sõnalist juhatust.
Loodan et ei riivanud kellegi tundeid. Igal ühel on oma tee.
Ka minu esivanemad on olnud kiriku inimesed. Aeg läheb edasi ja
midagi muutub kogu aeg siin ilmas.
Üks põhilisi loodusseadusi ongi muutumine. Kõik muutub - kogu aeg.
Vasta
#70
(22-05-2014, 13:21 )HUGOTH Kirjutas: ...Muidu läheks maailm omadega sassi. Ma isiklikult pean neid tõeseks, mida olen kas praktikas teinud või tegelikult toimivaid asju.
Sama siin...maailm on juba ammu sassis, selle footonvöö läbimisega üriataksegi olukorda parandad (teatav kiirgus), ja see ei käi sugugi kolme päevaga vaid võtab aastaid aega.
Vasta
#71
(23-05-2014, 00:32 )Veli Joonatan Kirjutas: Tundub, et ajad omavahel segamini Taaralaste liikumise ja maausu. Või arvad ekslikult, et tegemist on ühe ja sama asjaga. Taarausk (ka: Taara usk) on Eesti uuspaganlik rahvuslik usuline liikumine. Taarausk on nime saanud pooleldi hüpoteetiliselt eesti muinasusundi jumaluselt Taaralt.

Tundub et ei aja segi, kuigi selline mulje võis jääda.
Need hüpoteetilised jumalused (Taara) on kunagi eksisteerinud. Rahva mälus seda väga täpselt enam säilinud ei ole. Vähemalt nimi on säilinud. Seegi suur asi.
Kristluses on olemas 10 käsku mida teha ei tohi.
Miks peaksin olema "kristlane". Kas muidu ei saagi ausalt elada? Tean ise mida võin teha ja mida mitte.
Leian et kristlus on oma aja ära elanud.
Kristlust on vaja ehk väga algeliste inimeste jaoks kes ei suuda ise endaga toime tulla ja vajavad sõna sõnalist juhatust.
Loodan et ei riivanud kellegi tundeid. Igal ühel on oma tee.
Ka minu esivanemad on olnud kiriku inimesed. Aeg läheb edasi ja
midagi muutub kogu aeg siin ilmas.
Üks põhilisi loodusseadusi ongi muutumine. Kõik muutub - kogu aeg.

Mis see kõik puutus nüüd küsimusse? Keegi ei küsinud kristluse kohta ju? Mind hakkas ka vastus huvitama.
Vasta
#72
See Taara,,,Tara nimi on ka mujal levinud. siberis Omski oblastis on Tara linn Sealt edasi on iidne kultuurikeskus. Alla minnes on india, samuti Tara ga seotud. Edasi kaug tiia ..seal on ka mõnedel väikerahvastel seos ....Arvestamatta siinset Ugri als, mis hõlmab Moskvani ja sealt edasi veel ja siis nurga all ülesse kuni põhja jäämere äärde välja. Iidne ugride ala.....Soome ja Karjala kaasa arvatud.
Vasta
#73
(23-05-2014, 09:22 )HUGOTH Kirjutas: See Taara,,,Tara nimi on ka mujal levinud. siberis Omski oblastis on Tara linn Sealt edasi on iidne kultuurikeskus. Alla minnes on india, samuti Tara ga seotud. Edasi kaug tiia ..seal on ka mõnedel väikerahvastel seos ....Arvestamatta siinset Ugri als, mis hõlmab Moskvani ja sealt edasi veel ja siis nurga all ülesse kuni põhja jäämere äärde välja. Iidne ugride ala.....Soome ja Karjala kaasa arvatud.

Kui nüüd kõik Taarad ühte patta panna, siis Iirimaal on pühapaik nimega Teamhair na Rí ehk inglise keeles Hill of Tara. Kuninga mägi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hill_of_Tara

Kuigi ega ma sellist suvaliste seoste loomist eriti poolda...



(21-01-2013, 18:50 )zen faran Kirjutas: Skoone bastion (negatiivne) *lammutavad rituaalid *visioon mustast kirikust
***
Hundikuristik (positiivne) *niisugune tunne, nagu pea käiks kergelt ringi *viirukilõhn * visioon vene kirikust (olin tükk aega avamusel, et see majakas seal üleval nõlval ongi kirik) Bleh

Rääkides suvaliste seoste loomisest, siis nüüd äkki tekkis mul ettekujutus, mis võiksid olla need asjad, mida ma kunagi nägin:

"Must kirik" Skoone bastionil: http://pohuteater.no99.ee/content/galler...03/345.jpg (66ON)

Ja see visoon vene kirikust võis olla vabalt nüüd Lasnamäele ehitatud kirik.

Ph34r2

Vasta
#74
(25-05-2014, 20:36 )zen faran Kirjutas:
(23-05-2014, 09:22 )HUGOTH Kirjutas: See Taara,,,Tara nimi on ka mujal levinud. siberis Omski oblastis on Tara linn Sealt edasi on iidne kultuurikeskus. Alla minnes on india, samuti Tara ga seotud. Edasi kaug tiia ..seal on ka mõnedel väikerahvastel seos ....Arvestamatta siinset Ugri als, mis hõlmab Moskvani ja sealt edasi veel ja siis nurga all ülesse kuni põhja jäämere äärde välja. Iidne ugride ala.....Soome ja Karjala kaasa arvatud.

Kui nüüd kõik Taarad ühte patta panna, siis Iirimaal on pühapaik nimega Teamhair na Rí ehk inglise keeles Hill of Tara. Kuninga mägi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hill_of_Tara

Kuigi ega ma sellist suvaliste seoste loomist eriti poolda...

Aga kui nad ei ole suvalised seosed aga päris kindlad ja ühe allikaga seotud?
Hüperborea - mis ulatus Põhja Jäämerest kuni India ookeanini ja Atlandist Vaikseni - oli riik kus elasid meie esivanemad. Taara oli nende üheks viimaseks "kuningaks" kes juhtis võitlust sisse tungivate "reptiloidide" vastu. Kuigi kaotati siis mälestus temast ja tema tegudest elas pikki põlvesi kuni muutusid legendideks ja siis kaduma hakkasid kui "reptiloidide" võim ja ajupesu kasvas. Hetkel on meil vaid killud siit ja sealt ja muu on suur segadus. Kasutasin termineid mis on siin ja praegust enam vähem tuttavad ja loovad mingeid assotsiatsioone. Mitmed liidrid on saanud aegade jooksul valgustust sellest mis oli, kuid "tumedad" jõud on suutnud nende teod nullida - oli ju "pime aeg" kus info levis aeglaselt ja suust suhu - muutudes pea alati "ajupesu" poolt sisse süstitud infost ja tihti ka liidrite mitte just parimast silmaringist aga see selleks.

Hetkel on käes huvitavad ajad - info liigub kiiresti ja õige info peitmiseks on loodud palju taak-infot, et selle IVA leidmine raske oleks. Kasutatud on ka legende nagu "pime keskaeg", orjandus ja "holokaust" - mitmetest ja mõnedest teistest rääkimata. Aga kõigest sellest on meil siin pikalt juttu olnud - terves foorumis - teemade kaupa aga see kõik on ju "suvalised seosed", vandenõuteooriad ja fašism-rassism - oleneb millise "pesu" all keegi parasjagu on...
Vasta
#75
(25-05-2014, 21:00 )excubitoris Kirjutas: Hüperborea - mis ulatus Põhja Jäämerest kuni India ookeanini ja Atlandist Vaikseni - oli riik kus elasid meie esivanemad. Taara oli nende üheks viimaseks "kuningaks" kes juhtis võitlust sisse tungivate "reptiloidide" vastu. Kuigi kaotati siis mälestus temast ja tema tegudest elas pikki põlvesi kuni muutusid legendideks ja siis kaduma hakkasid kui "reptiloidide" võim ja ajupesu kasvas. Hetkel on meil vaid killud siit ja sealt ja muu on suur segadus.

Lisan siia ka paar omapoolset kildu.
Nimetus Hüperborea tuli kreeklastelt, roomlased kutsusid Thuleks või Ultima Thuleks, soomlased Kalevalaks, eestlased Kungla kuningriigiks.

Maa pinnal püsis Hilis-Hüperborea asundus Läänemereäärses piironnas u. a-ni 4000 eKr. Siin asus ka väga olulise tähtsusega Ematempel - tohutu suur geomeetria põhitõdede järgi loodud energeetiline kompleks.

Taara kohta.
Taar (vanemas kirjaviisis Taara, maakeeltes ka Toar, Toor, Toorus, Teer jms) on kehatu ja kujuta, kõikeläbiv vägi, ylim jõud ja vaimsus, suur tundmatu, hõlmamatu, haaramatu, mis täidab nii inimesi kui kõike muud olemas olevat.
Vasta
  
  •  Eelmine
  • 1
  • 2
  • 3(current)
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7
  • Järgmine 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  EKRE, Objektiiv ja äärmuslik kristlus Eestis. Valge ordu hundi 1 1,528 28-03-2019, 22:10
Viimane postitus: Nielander
  Satanistid Eestis LostSoul 94 53,274 25-05-2018, 10:11
Viimane postitus: xcad

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat