Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aidake leida õpetajat
#1
Eestis on palju inimesi kes omavad suurepäraseid selgeltnägija omadusi. Olgu need siis kaasa sündinud, tekkinud või õpitud.
Kas keegi teab kes võiks aidata natuke asjadest aru saada ja olla n.ö. õpetajaks. Ainutl lugemisega tunnen, et jääb väheseks. Kellegi targemaga oleks tarvis kogemusi jagada. Samas ei tahaks järgemööda tüütama hakata. Soovitage, oleks tänulik.
Vasta
#2
Soovitan Intuitiivteaduste Kooli kursuseid.
Sügissemestril algusosas bioenergeetika ja kevadsemestril sensitiivsete võimete arendamine pendlikursuse läbi.
Ka Eesti sensitiivid jagavad oma kogemusi.

Kohtumised ja vestlused Tiit Terasega, Veeliks Jalakaga, Mercedes Merimaa ja teistega.
http://intuitiiv.edicypages.com/materjal
Vasta
#3
Kõigest kõike õppida pole võimalik. Mõtle natuke sellele, millises valdkonnas endal kõige rohkem huvi on ja sellest lähtuvalt kasvõi googelda, millised inimesed selliste asjadega "rohkem kodus" on. Sellepärast ei soovita ka selliseid asju nagu Müstik, ei midagi isiklikku.
Vasta
#4
Minu antud lingil ongi suur valik ja enamus asju on ka meie foorumis käsitlust leidnud.

Milliseid neist valdkondadest siis ebasobivateks pead?
Vasta
#5
On selline ütlus: Õpetaja ilmub siis kui õpilane on valmis. Smile
Vasta
#6
See kõlab praegu justkui nii, et Sina otsustad inimese eest, mis tema jaoks kasulik või hea võiks olla - Sinu arust on just Sinu väljapakutud lahendus parim, aga mina soovitasin inimesel lahendus leida ja usaldada iseend rohkem. Pealegi ma ju just põhjendasin end eelmises postituses, Müstik, milles probleem on? Ma leian lihtsalt, et üks inimene ei suuda 10s erinevas asjas perfektne olla ja nii süvitsi minna, et peaks olema spetsialist šamaanluses, bioenergeetikas, inglitega ravitsemises ja ma ei tea millesiganes kõiges veel. See, mis sobib Müstikule, ei pea sobima igale teisele foorumikasutajale.
Vasta
#7
Tänud sõbrad, kõigilt teilt saadud info on postitiivne ja kasulik. Vaatame mida veel öeldakse :-)
Vasta
#8
(19-02-2012, 23:10 )Zinerg Kirjutas: On selline ütlus: Õpetaja ilmub siis kui õpilane on valmis. Smile

Kirjutasin ka midagi sarnast esimese postituse vastuseks,
aga kellegi näpud sügelesid ja "sügas" postituse ajalukku.
Isiklikult arvan, et para-foorumist omale õpetajat küsida =
... no ütleme nii, pole hea idee.

Vasta
#9
(19-02-2012, 23:10 )Zinerg Kirjutas: On selline ütlus: Õpetaja ilmub siis kui õpilane on valmis. Smile

Just!Smile
Vasta
#10
(19-02-2012, 23:15 )PiziIngliito Kirjutas: See kõlab praegu justkui nii, et Sina otsustad inimese eest, mis tema jaoks kasulik või hea võiks olla - Sinu arust on just Sinu väljapakutud lahendus parim, aga mina soovitasin inimesel lahendus leida ja usaldada iseend rohkem. /-/ Ma leian lihtsalt, et üks inimene ei suuda 10s erinevas asjas perfektne olla ja nii süvitsi minna, et peaks olema spetsialist šamaanluses, bioenergeetikas, inglitega ravitsemises ja ma ei tea millesiganes kõiges veel. See, mis sobib Müstikule, ei pea sobima igale teisele foorumikasutajale.
Väga nõus eelnevaga...pealegi peab leitud õpetaja olema ja seda välisel vaatlusel (juhul kui on maine tegelane), hea väljanägemisega ja olema terve..no ja kui juba asutakse õpetama, siis niipalju või vähe peaks üks õpetaja ikka enese jaoks suutma teha...
Vasta
#11
Minu kogemus näitab, et õpetajaid tuleb võtta kui "trepiastmeid", st alguses on mingi õpetaja juttu huvitav kuulata, kuid pikapeale see ammendub ja tuleb võtta uus õpetaja, siis uus ja uus ja uus - kui aga kohe võtta "ülimatest ülim õpetaja", siis ei saada üksteisest aru ja mingit õppimist ei toimu.

Analoogiaks võiks tuua kooli: kui 1. klassi last panna õpetama erudeeritud akademik, siis ei saada "tasemete erinevuse" tõttu üksteisest aru (laps ei oska veel lugeda-kirjutada õieti, kuid akadeemik annaks vaid üldisemat laadi suunavat infot, mida lugeda ja millele seejuures tähelepanu pöörata).
Kui aga 1. klassi last panna õpetama keskpärane õpetaja, siis saadakse üksteist väga hästi aru.
Keskkooli õpetajad on palju kõvama tasemega, kui algkooli õpetajad.
Ülikooli õppejõud on palju kõvema tasemega, kui keskkooli õpetajad.
Ülikoolis doktorikraadi omandades puutud kokku erudeeritud akadeemikutega, kes on veel kõvema tasemega, kui ülikooli õppejõud.


Tulles tagasi parateemade juurde, siis siin saaks eristada mõningaid "trepiastmeid":

1) Arusaamine, et "viie madalama meelega" tajutavast maailmast on midagi ka "väljaspool", st mõista eeterkeha, energiakeha, astraalkeha, hinge, vaimu ja Looja asetust, olemust ja omavahelisi seoseid - st arusaam ülemise ilma (vaimolendid ja Looja), keskmise ilma (inimesed ja füüsiline maailm) ja alumise ilma (läbitöötatud hingede ümbertöötamise keskus, ehk midagi põrgu laadset) olemusest.

2) Edasi tuleks teha valik, kas keskendutatakse "astraalsele suunale" ja tegeletakse valgustatud ülemise ilma uurimisega, õppides ise valgust ja teadmisi looma - või keskendutakse "shamanismi suunale" ja tegeletakse pimeda alumise ilma uurimisega, vahendades teiste hinge-osakesi.

3) Edasi tulevad konkreetsed oskused, mis reeglina nõuavad enda mõtlemise muutmist: inimene on see, mida ta sööb ja inimene on selline nagu ta mõtleb.


Siit foorumist on lootus saada erinevate silmaringi arendavate esoteeriliste raamatute nimekirja, mis kataks punkti nr1 taseme:
a) Thothi raamat 21+1 pildiga
http://www.hot.ee/wandermast/failid/thoth.pdf
kus tuleks keskenduda piltide omavahelistele seostele ja sellele, kuidas saavutati ühendus oma kaitsevaimuga (1-10 pildi kirjeldused), mis viis astraalrännakute sooritamiseni (11-21 pildi kirjeldused) koos seal nähtud ülemise ja alumise maailma kirjeldustega.
Ca 60 lehe lihtsas keeles teksti abil saab väga kergelt ülevaate kõiksuse olemuse kohta.

b) Maa muutused ja aasta 2012
http://www.kohalvana.mkoort.eu/maamuutus...202012.pdf
kus tuleks keskenduda kõiksuse olemust kirjeldavale 12-st tihedusest koosnevale skaalale ja muudele kõiksuse olemust kirjeldavatele teadmistele, mida on tulnukate poolt kanaldajatele lekitatud.

c) "Silva meele kontrolli meetod", mille sisust olen kirjutanud pikema kokkuvõtte:
http://www.para-web.org/showthread.php?t...ight=silva
Siin tuleks keskenduda sellele, kuidas 3x päevas ja 20 päeva kestvate vaimsete harjutuste abil õppida iseseisvalt oma teadvust viima alfa-tasandile, mis on mistahes selgeltnägemise ja tunnetamise vältimatu eeltingimus.

d) "Kundalini varjatud müsteeriumid"
Selles 2008 aasta raamatus on 500-l lehel lahti kirjutatud erinevate tsakrate ja tsakratega seotud nadide/närvide omadused, ning antud üldine ülevaade, millises järjekorras tuleks enda kõrgemaid tsakraid avada.
Puuduseks on liiga palju india ja sanskrikti keelseid mõisteid, millede olemus tuleks iseseisvalt omale selgeks teha - seetõttu jätsin ta soovituste nimekirjas viimaseks, nö "tordi kaunistuseks".

Vasta
#12
Jälle hea ja kasulik info :-)
Raamatutega on ka muidugi nii, et hea on teiste kogemusi enne teada. Kirjandust on palju ja kõike ei jõua läbi lugeda. Kui nii võtta siis iga raamat, foorum, saade jne on väheviisi õpetaja.

Pigem otsingi kedagi kellel on kogemusi. Pole ka mingit kindlat suunda mida järgida, pigem avastan ennast ja selle avastuse juures oleks abiks kui keegi minust selgemini seda rada näeks kuhu poole pöörata. Muidugi võin ise need rajad läbi käia aga võibolla saan kellegi abiga natuke kasulikumalt aega kasutada ning areng oleks jõudsam.

Öeldakse ju, et jalgratast pole mõtet ise leiutada. Samas olen ka veendunud, et selle teema juures tuleb seda ratast just ise mingil määral leiutada. wink
Vasta
#13
lahendused postitust kommenteeriks nii, et see ühe juurest teise juurde hüppamine ongi just see, mida ma silmas pidasin ja mida EI peaks tegema. Kui Sa ükskord juba oled õpetaja, siis peaksid suutma ennast õpilase tasemele viia ja õpilane ei peaks lähtuma õpetaja tasemest. Kui Sa näiteks kõrgkooli õpetajana oled nii loll, et ei suuda ennast esimese klassi õpilasele selgeks teha, st asju nii lihtsas keeles lahti seletada, siis pole sellise õpetajaga üldse mittemidagi teha. Õpetajaks ei sobigi need inimesed, kes ei oska õpilasega ühist keelt leida.
Eithea tõi ühe väga hea märkuse välja, et vaimne õpetaja võiks ise ka füüsilisel tasemel olla korrektne ja mitte vigane/haigustest kurnatud - pooldan seda täiesti.
BlueEnergy - Sulle tahan ma öelda seda, et tammetõrust ei kasva ka üleöö suur puu.. eks see võtabki natuke aega. Vastasel juhul jookseks lihtsalt kuul kokku ja läheksid lühisesse. Ei oskaks enam seoseid leida ja leiaksid end ilmselt pehmete seintega ruumist. Võta enda jaoks aega... meil on seda ju küllalt wink Ei ole mõtet sellele libedale teele minna, et asju valmiskujul ka päris saada tahad, sest vastasel juhul juhtub Sinuga see nagu usuküsimusteski on - Sa saad ainult uskuda, aga endal puudub reaalne teadmine. Ja selline inimene on tühi nagu kartulikott.
Vasta
#14
aga sa oled minuga nõus, et keegi võiks juhendada? Ma ei peagi silmas kedagi kes kandikul kõik ette kannab.
Vasta
#15
Vajalike inimeste otsa komistad siis kui vaja. Muga nõnda läindki - ja ei ole mina vaevund seejures mõtlema, et mida issandat mul küll veel vaja arendada on.

Vasta
#16
Pizile vastuseks:

Erineva tasemga koolide/õpetlaste juures saab eristada kolme täiesti erinevat "stiili":

1) Nagu algkoolist keskkoolini on, kus lastele dikteeritakse ette lihtlauseid - kui õpilased paluvad teksti korrata, siis tuleb täpselt sama lihtlause sama sõnade järjestusega ette dikteerida, kuna muidu ei saada aru ja tuleb "kisa".

2) Ülikoolide tase, kus üliõpilased peavad õppejõu jutust ise välja filtreerima "olemusliku mõtte", ning selle ise kirja panema - kui teksti korratakse, siis võib korduseks tulla hoopis teist moodi lause sõnastuse ja sõnade järjekorraga, kuid lause mõte on sama - need, kes on ülikoolis käinud, mõistavad millest ma räägin - need kes pole ülikoolis käinud tembeldavad selle mingiks õppejõudude "haiglaseks suhtlusprobleemiks" (a'la kui ülikooli õppejõud on "nii lollid", et ei suuda ennast 7C klassi tasemel lihtlausetes väljendada, siis nad ei peaks ülikoolis loenguid andma) - minumeelest sellises "filtreerimise oskuses" peitub kõrghariduse "haritust andev" komponent: kui inimene suudab lihtlausete üleskirjutamise asemel hakata jutu olemusliku mõtet tajuma, ongi tehtud sammuke maailma sügavama mõistmise suunas.

3) Akadeemikute tase, kus pikkade loengute asemel soovitatakse mõned raamatud "diagonaalis läbi lehitseda", pöörates tähelepanu vaid teatud lähenemistele ja ignoreerides muud raamatutes olevat sõnavahtu - algkooli lihtlausete taseme jaoks on see mõistmatu õppemeetod (ahahh, hommseks tuubin endale pähe järgmise teksti: loe raamat diagonaalsi läbi, keskendudes sellistele komponentidele), ning ka paljud ülikoolis käinud ei suuda seda mõista (jutus polegi otsest mõtet, vaid see tuleb ise leida diagonaalis lugemise abil) - kuid need, kes on sellise süsteemi abil "targemaks saanud" oskavad hinnata sellist süsteemi ja üritavad ise sarnases stiilis enda olemuslike mõtteid edastada.


Näide eelnevale jutule filmi "Tähtede sõda / Star Wars" ainetel:
1) Amidala taheti ohverdada.
Ta oli seotud suure staadioni lavale.
Pealtvaatajateks olid erinevad tulnukrassid.
....
Jeedirüütlid vabastasid Amidala.
2) Darth Sidiousi käsilased alahindasid konföderatsiooni ja jedirüütlite võimeid.
3) Vaadake "Tähesõjad" läbi sellise mõttega, et kõik seal näidatud tulnukrassid on reaalsuse peegeldus.


Midagi sarnast on ka teispoolsuse tajumise juures: kui ikka üks on veel täielikult "materiaalsusesse kivistunud", ning teine on juba aastaid "teispool pilvi olnud" (nagu Tuulepesa foorumi Vikker), siis pole nagu millestki rääkida: kui juba iga sõna tähendus on teine, siis kannavad ka sõnadest moodustatud laused teist mõtet, ning jutu laiem eesmärk pole mõistetav.

Vasta
#17
Lahendusele küsimus:

Mitu õpetajat on Hiina pühamus mungal?
Vasta
#18
Elu on parim õpetaja Smile
Vasta
#19
(20-02-2012, 10:25 )lahendused Kirjutas: Tulles tagasi parateemade juurde, siis siin saaks eristada mõningaid "trepiastmeid":

1) Arusaamine, et "viie madalama meelega" tajutavast maailmast on midagi ka "väljaspool", st mõista eeterkeha, energiakeha, astraalkeha, hinge, vaimu ja Looja asetust, olemust ja omavahelisi seoseid - st arusaam ülemise ilma (vaimolendid ja Looja), keskmise ilma (inimesed ja füüsiline maailm) ja alumise ilma (läbitöötatud hingede ümbertöötamise keskus, ehk midagi põrgu laadset) olemusest.

2) Edasi tuleks teha valik, kas keskendutatakse "astraalsele suunale" ja tegeletakse valgustatud ülemise ilma uurimisega, õppides ise valgust ja teadmisi looma - või keskendutakse "shamanismi suunale" ja tegeletakse pimeda alumise ilma uurimisega, vahendades teiste hinge-osakesi.

3) Edasi tulevad konkreetsed oskused, mis reeglina nõuavad enda mõtlemise muutmist: inimene on see, mida ta sööb ja inimene on selline nagu ta mõtleb.


Siit foorumist on lootus saada erinevate silmaringi arendavate esoteeriliste raamatute nimekirja, mis kataks punkti nr1 taseme:
a) Thothi raamat 21+1 pildiga
http://www.hot.ee/wandermast/failid/thoth.pdf
kus tuleks keskenduda piltide omavahelistele seostele ja sellele, kuidas saavutati ühendus oma kaitsevaimuga (1-10 pildi kirjeldused), mis viis astraalrännakute sooritamiseni (11-21 pildi kirjeldused) koos seal nähtud ülemise ja alumise maailma kirjeldustega.
Ca 60 lehe lihtsas keeles teksti abil saab väga kergelt ülevaate kõiksuse olemuse kohta.

b) Maa muutused ja aasta 2012
http://www.kohalvana.mkoort.eu/maamuutus...202012.pdf
kus tuleks keskenduda kõiksuse olemust kirjeldavale 12-st tihedusest koosnevale skaalale ja muudele kõiksuse olemust kirjeldavatele teadmistele, mida on tulnukate poolt kanaldajatele lekitatud.

c) "Silva meele kontrolli meetod", mille sisust olen kirjutanud pikema kokkuvõtte:
http://www.para-web.org/showthread.php?t...ight=silva
Siin tuleks keskenduda sellele, kuidas 3x päevas ja 20 päeva kestvate vaimsete harjutuste abil õppida iseseisvalt oma teadvust viima alfa-tasandile, mis on mistahes selgeltnägemise ja tunnetamise vältimatu eeltingimus.

d) "Kundalini varjatud müsteeriumid"
Selles 2008 aasta raamatus on 500-l lehel lahti kirjutatud erinevate tsakrate ja tsakratega seotud nadide/närvide omadused, ning antud üldine ülevaade, millises järjekorras tuleks enda kõrgemaid tsakraid avada.
Puuduseks on liiga palju india ja sanskrikti keelseid mõisteid, millede olemus tuleks iseseisvalt omale selgeks teha - seetõttu jätsin ta soovituste nimekirjas viimaseks, nö "tordi kaunistuseks".
Kuna ilmselgelt on sul esimene trepiaste veel läbimata, on ülejäänud punktid puhas fantaasia...
Vasta
#20
(21-02-2012, 08:22 )Celtic Kirjutas:
(20-02-2012, 10:25 )lahendused Kirjutas: Tulles tagasi parateemade juurde, siis siin saaks eristada mõningaid "trepiastmeid":

1) Arusaamine, et "viie madalama meelega" tajutavast maailmast on midagi ka "väljaspool", st mõista eeterkeha, energiakeha, astraalkeha, hinge, vaimu ja Looja asetust, olemust ja omavahelisi seoseid - st arusaam ülemise ilma (vaimolendid ja Looja), keskmise ilma (inimesed ja füüsiline maailm) ja alumise ilma (läbitöötatud hingede ümbertöötamise keskus, ehk midagi põrgu laadset) olemusest.

2) Edasi tuleks teha valik, kas keskendutatakse "astraalsele suunale" ja tegeletakse valgustatud ülemise ilma uurimisega, õppides ise valgust ja teadmisi looma - või keskendutakse "shamanismi suunale" ja tegeletakse pimeda alumise ilma uurimisega, vahendades teiste hinge-osakesi.

3) Edasi tulevad konkreetsed oskused, mis reeglina nõuavad enda mõtlemise muutmist: inimene on see, mida ta sööb ja inimene on selline nagu ta mõtleb.


Siit foorumist on lootus saada erinevate silmaringi arendavate esoteeriliste raamatute nimekirja, mis kataks punkti nr1 taseme:
a) Thothi raamat 21+1 pildiga
http://www.hot.ee/wandermast/failid/thoth.pdf
kus tuleks keskenduda piltide omavahelistele seostele ja sellele, kuidas saavutati ühendus oma kaitsevaimuga (1-10 pildi kirjeldused), mis viis astraalrännakute sooritamiseni (11-21 pildi kirjeldused) koos seal nähtud ülemise ja alumise maailma kirjeldustega.
Ca 60 lehe lihtsas keeles teksti abil saab väga kergelt ülevaate kõiksuse olemuse kohta.

b) Maa muutused ja aasta 2012
http://www.kohalvana.mkoort.eu/maamuutus...202012.pdf
kus tuleks keskenduda kõiksuse olemust kirjeldavale 12-st tihedusest koosnevale skaalale ja muudele kõiksuse olemust kirjeldavatele teadmistele, mida on tulnukate poolt kanaldajatele lekitatud.

c) "Silva meele kontrolli meetod", mille sisust olen kirjutanud pikema kokkuvõtte:
http://www.para-web.org/showthread.php?t...ight=silva
Siin tuleks keskenduda sellele, kuidas 3x päevas ja 20 päeva kestvate vaimsete harjutuste abil õppida iseseisvalt oma teadvust viima alfa-tasandile, mis on mistahes selgeltnägemise ja tunnetamise vältimatu eeltingimus.

d) "Kundalini varjatud müsteeriumid"
Selles 2008 aasta raamatus on 500-l lehel lahti kirjutatud erinevate tsakrate ja tsakratega seotud nadide/närvide omadused, ning antud üldine ülevaade, millises järjekorras tuleks enda kõrgemaid tsakraid avada.
Puuduseks on liiga palju india ja sanskrikti keelseid mõisteid, millede olemus tuleks iseseisvalt omale selgeks teha - seetõttu jätsin ta soovituste nimekirjas viimaseks, nö "tordi kaunistuseks".
Kuna ilmselgelt on sul esimene trepiaste veel läbimata, on ülejäänud punktid puhas fantaasia...

Ürita kirja panna enda poolne "põhjalik ja selgitav nägemus" antud temaatikas - seejärel saab hakata andma hinnanguid "mitmendal trepiastmel ise oled" - praegune põhjalike kirjeldusteta lühihinnang sarnaneb pigem trollimisele.
Vasta
#21
Kui on küsimusi, siis tuleb neid küsima hakata. Kellelt? Eks ikka iseendalt. Ja siis tuleb küsimused kõige nelja tuule poole lasta ja rahulikult edasi kulgeda. Selles kulgemises tuleb lihtsalt valmis olla selleks, et laekuvaid vastuseid märkama hakata.
Seega on inimese parim õpetaja tema ise.
Niinimetatud õpetajad ei olegi õpetajad vaid on rohkem nagu sõnumitoojad, kes aitavad sul leida oma enese küsimustele vastuseid.
Ära keskendu ühe õpetaja otsimisele, sest ühte ja lõplikku sa lihtsalt ei leia. Aga peamine on mõista siiski seda, et iseendale oled parim õpetaja sina ise - küsi küsimusi!
Vasta
#22
Kohtusin täna ühe toreda inimesega. Väga positiivne, väga lahke ja heade teadmistega. Kahjuks ei julgenud väga pealekäiv olla, et rohkem kohtumini paluda.
Jätame siis selle õpetaja jutu ja ütleme nii - kui Sina tead ka selliseid toredaid inimesi siis soovita :-)

NB! Tänud kõikide juba tulnud nõuannete eest. Mõnedes neist on toredat äratundmisrõõmu juba.
Vasta
#23
BlueEnergy, jäta meelde, et teoreetikuid on ja tuleb juurde nagu seeni peale vihma. Ent neid, kes kõik teooria ka praktikas ära on proovinud, on vähe ja üleüldiselt nad ei näe suurt vajadust kedagi otsida, kellele õpetada. Nende otsa pigem "satutakse" kui võib nii öelda.

Lihtsalt hoiatus, et kui teooriat ammutama hakkad siis kindlasti veendu, et kõik on tõene. Edu!
Vasta
#24
(21-02-2012, 11:45 )lahendused Kirjutas: Ürita kirja panna enda poolne "põhjalik ja selgitav nägemus" antud temaatikas - seejärel saab hakata andma hinnanguid "mitmendal trepiastmel ise oled" - praegune põhjalike kirjeldusteta lühihinnang sarnaneb pigem trollimisele.
Ma ei hakka fabritseerima mõtteid mingil mõttetul enesebuusti teemal. Mitmendal trepiastmel... Juba see trepiastete tees ise näitab, et räägid asjast, mida kas kaugelt näed või alles esimesele astmele ennast upitasid. Teisel ja enamal astmel olija ei tunne enam vajadust seda kulgemist trepiga võrrelda.
Vasta
#25
(21-02-2012, 22:19 )BlueEnergy Kirjutas: Kohtusin täna ühe toreda inimesega. Väga positiivne, väga lahke ja heade teadmistega. Kahjuks ei julgenud väga pealekäiv olla, et rohkem kohtumini paluda.
Jätame siis selle õpetaja jutu ja ütleme nii - kui Sina tead ka selliseid toredaid inimesi siis soovita :-)

NB! Tänud kõikide juba tulnud nõuannete eest. Mõnedes neist on toredat äratundmisrõõmu juba.

Hoidu kõiketeadjatest. Hoidu neist, kel kõige kohta vastus valmis. Hoidu neist, kes lõputult "positiivsuseenergia" või "armastuseeenergia" kasvatamisest võivad rääkida.





Vasta
  


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Aidake lahendada müsteerium . Speed12 16 7,582 18-09-2021, 22:02
Viimane postitus: Aadu66
  Palun aidake minu õde! torukoll 8 5,385 31-07-2016, 17:24
Viimane postitus: erilineelu
  Aidake, minus on kaks hinge Sano 48 25,363 03-02-2015, 18:40
Viimane postitus: HUGOTH

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat